Zarejestruj się

Kluczowe wskaźniki efektywności czyli KPI w Call Contact Center

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu Kluczowe wskaźniki efektywności?

To jedyne w Polsce wydarzenie gdzie tematem przewodnim jest zaplecze pracy każdego managera – analiza wskaźników pod względem ich jakości, efektywności i przydatności. Czy można dobrać wskaźniki lepiej? Czy przedstawiane dane są prawdziwe? Jak korygować i podejmować decyzję w oparciu o liczby? Czy właściwie określamy cele organizacji/działu? Jak analizować efektywność wskaźników?

 

Odpowiednio dobrane wskaźniki pozwalają zweryfikować czy podjęte decyzje i obrana strategia operacyjna zapewniają realizację naszych celów strategicznych i  biznesowych. .Jeśli regularnie monitorujemy kluczowe wskaźniki dla naszego biznesu, w razie spadków mamy sygnał by podjąć działania korygujące już na wczesnym etapie, zanim spadki przerodzą się w trwały trend. Niewątpliwie odpowiednio dobrany zestaw wskaźników stanowi kluczowy element informacji zarządczej dla managerów w każdej branży.

Drugą stroną medalu jest fakt, że KPI jest również źródłem motywacji i satysfakcji pracowników. Kluczowe wskaźniki efektywności wykorzystujemy jako narzędzie ciągłego doskonalenia organizacji. KPI to podstawa pracy każdego managera – zatem zadbamy o silne fundamenty!

 

Key performance indicators to mierniki dzięki którym można ocenić funkcjonowanie firmy, wychwytywać obszary nieefektywności, śledzić zmiany w czasie. Dają podstawę do budowania zorientowanej na wyniki kultury firmy, czy też służą jako źródło obiektywnej informacji zwrotnej dla pracowników, menedżerów, zarządów. Kluczowe wskaźniki efektywności są narzędziem pozwalającym szybko podejmować decyzje, planować działania czy reagować na pojawiające się problemy, pozwalają ocenić skuteczność działań biznesowych. Dobrze dobrane kluczowe wskaźniki efektywności pozwalają ograniczyć dużą ilość informacji do najbardziej potrzebnych danych, które dają najlepszy obraz realizacji wyznaczonych celów. Kluczowe wskaźniki efektywności są charakterystyczne dla danej firmy, konkretnego stanowiska i będą się różnić w zależności od charakterystyki przedsiębiorstwa, branży, wielkości firmy bądź strategii działania.

PARTNER MERYTORYCZNY

focus

PARTNER MEDIALNY

hr polska

29.03.2019 

Warszawa, Golden Floor Tower

Profil uczestnika:

Dla managerów działu:

  • Sprzedaży
  • Call/contact center
  • BOK
  • Customer Care
  • Reklamacji
  • Windykacji Telefonicznej
  • Infolinii
  • Customer Experience
  • Analizy i Jakości
  • HR
  • Jakości Obsługi Klineta
  • Wsparcia Sprzedaży
  • oraz wszystkich osób zaangażowanych w proces sprzedaży i obsługi klienta, które chcą zwiększyć efektywność tych procesów

 

Korzyści z wydarzenia:

Dzięki udziałowi dowiesz się: co wpływa na motywację pracowników? Jakie są obecne trendy? Jak pracować ze wskaźnikami KPI? Jakie KPI wyznaczyć dla każdego z obszarów biznesu? Jak dobrać wskaźniki KPI? Jaka jest złota zasada przy ustalaniu KPI?

Dołącz do praktyków i zacznij stosować Kluczowe wskaźniki efektywności.

 

Cena netto

795 PLN+23% VAT / 1 os.

UWAGA PROMOCJA !

1+1 – przy udziale 1 osoby z danej firmy, druga otrzymuje bezpłatne wejście

wpisz kod zniżkowy o treści: 1+1

 ✓ Certyfikat po szkoleniu

 

Kluczowe wskaźniki efektywności czyli KPI w Call Contact Center – program

 

Tomasz Paprocki

Związany z rynkiem telekomunikacyjnym od 14 lat. W Focus Telecom Polska odpowiedzialny za sprzedaż i rozwój produktów korporacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem systemu wielokanałowej komunikacji
– Focus Contact Center. Ekspert rynku call / contact center w Polsce, wielokrotnie cytowany w mediach. Prelegent konferencji i kongresów branżowych oraz jeden z autorów FocusBloga, poświęconego szeroko pojętej tematyce IT i systemów komunikacyjnych. Absolwent Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Ekspert odpowiada na pytania dotyczące zarządzania sprzedażą, innowacyjnych narzędzi usprawniających sprzedaż oraz obsługę klienta oraz rynku call / contact center.

 

 

Paweł Hołeczek

 

 

 

Iza Kwiatkowska-Miszewska

Kierownik Wydziału Monitorowania Należności w Bank Millennium

Menadżerka z wieloletnim stażem w branży bankowej. Od początku kariery zawodowej związana z Bankiem Millennium.
Brała udział w tworzeniu struktur telesprzedaży w banku, współodpowiedzialna za procesy telefonicznej obsługi klientów.

Od 2010r kieruje zespołem wczesnej windykacji klientów detalicznych. Entuzjastka procesu zmiany i stałego usprawniania działań. Jej ulubionym narzędziem pracy jest excell.

 

 

Tomasz Kalinowski

Absolwent Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie, autor pracy magisterskiej na temat systemów planowania czasu pracy. Od ponad 15 lat związany ze środowiskiem contact center i telekomunikacją. Doświadczony analityk i planista, posiadacz zielonego pasa UMS Six Sigma. W przeszłości menadżer jednostki analiz i raportowania oraz zarządzania operacyjnego, odpowiedzialny za m.in. maksymalizację utylizacji czasu pracy i efektywności sprzedaży, w tym analizy biznesowe oraz raportowanie operacyjne, utrzymanie i rozwój źródeł danych i narzędzi wspierających pracę contact center. Obecnie ekspert w dziedzinie analiz operacyjnych i biznesowych. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwójki dzieci, zapalony hokeista amator, wielbiciel łamigłówek i gier planszowych.

 

 

Rafał Jarosz

Od 2001 roku moje zainteresowania zawodowe skupiają się wokół doskonalenia współpracy pomiędzy firmami a ich Klientami. W szczególności praktykuję w obszarze doskonalenia Obsługi i utrzymania Klientów, z sukcesami łącząc doświadczenie w obszarze strategii, operacji, technologii oraz rozwoju kompetencji.
– Swoje doświadczenia zbierałem podczas ponad 60 projektów dla 40 globalnych i lokalnych organizacji.
– Jako menadżer, doradca i trener pracowałem z zespołami od 10 do 1300 osób, wspierając lub realizując z sukcesem projekty o budżetach 5-7 mln USD.
– Mam za sobą ponad 40 wystąpień na konferencjach i wydarzeniach branżowych.
– Zostałem wyróżniony tytułem “Individual Industry Champion” w 2013, 2015 i 2016 przez portal ContactCenterWorld.com
– Zagościłem w zestawieniach “25 najważniejszych osób w…” : branży Customer Care w Polsce 2016, branży call center w Polsce 2017, branży contact center w Polsce 2018 opublikowanych przez CCNews.pl.
– Jako sędzia uczestniczyłem w konkursie „Top Ranking Performers 2017, 2018 (Contact Center World)”, „Telemarketer Roku 2018 (SMB)” oraz w roli audytora w ramach projektu „Firma Przyjazna Klientowi”.
– Jako członek rady programowej wpierałem konferencję MyCustomer.World 2018
– Jako ekspert w obszarze CEM, CRM i Contact Center wspieram Fundację ProProgressio, Związek Banków Polskich oraz wiele firm doradczych i szkoleniowych.

 

 

Kamil Niewiatowski

Od początku kariery związany z rynkiem finansowym i finansowaniem małych i średnich firm. Zdobywał doświadczenie przechodząc kolejno przez szczeble kariery od Doradcy do Dyrektora Sprzedaży zarówno
w instytucjach bankowych jak i spółkach z sektora Fintech. Z sukcesem budował i zarządzał zespołami sprzedaży zarówno call center, sieci brokerskiej jak i sieci mobilnej. Zwolennik zwinnego zarządzania, nowych technologii i procesowego podejścia do sprzedaży.

 

 

Masz pytanie odnośnie szkolenia z kluczowych wskaźników efektywności czyli KPI W Call Contact Center? Skontaktuj się ze mną !

kluczowe wskaźniki efektywności

Magdalena Muszyńska

tel. 799 896 619

e-mail: magdalena.muszynska@practicalevents.pl

 

Cena netto

795 PLN+23% VAT / 1 os.

 ✓ Certyfikat po szkoleniu

REJESTRACJA
Kluczowe wskaźniki efektywności czyli KPI W Call Contact Center

Uczestnik 1

Uczestnik 2

Uczestnik 3

Uczestnik 4

Uczestnik 5

Nowe szkolenie

close-link