Zarejestruj się

Telefoniczna
obsługa Klienta

Jak wywołać efekt WOW i komfortowo zaopiekować się trudnymi obiekcjami?

13 – 14 maja

Warszawa

Triton Park, Grójecka 194

Cena netto

PRZEDSPRZEDAŻ

do 3.05.2019

995 PLN + VAT

Cena regularna

1295 PLN + VAT

2 i każda następna osoba z jednej organizacji otrzymuje 10% zniżki na uczestnictwo

„Czym my się od siebie różnimy w tej branży proszę Pana? Robimy ten sam produkt, cena też podobna co u konkurencji. My możemy konkurować ze sobą tylko obsługą klienta i na to kładziemy największy nacisk” – uczestnik konferencji Practical Events. W dobie ogromnej konkurencji – wymagania konsumentów stale rosną. Jak pokazują badania przeprowadzone przez firmę Accenture w 2013 roku aż 66% konsumentów zmieniło dostawcę usług, ze względu na niesatysfakcjonującą obsługę klienta. Ten trend został zauważony przez firmy i w dalszych latach ten odsetek zaczął spadać. Największą wartość do obsługi wnoszą pracownicy odpowiedzialni za bezpośredni kontakt z klientami, zarówno ci, którzy są odpowiedzialni za sprzedaż jak i obsługę posprzedażową i reklamacje. Pracownicy obsługi klienta tworzą wizerunek firmy i mają bezpośredni wpływ na jej postrzeganie na rynku. Budowanie przewagi konkurencyjnej warto rozpocząć od szkolenia pracowników z zakresu doskonałej obsługi klienta.

  • Dlaczego warto wziąć udział ?

    Dowiesz się jak zbudować doskonały Customer Experience w kanale telefonicznym. Poznasz skuteczne techniki obsługi klienta, innowacyjne metody obsługi trudnych obiekcji, zbudujesz pozytywne doświadczenie Klientów i nauczysz się przekazywać trudne informacje w komfortowy dla dwóch stron sposób.

  • Profil uczestnika

    Szkolenie dedykowane jest nie tylko dla Managerów, Liderów, Konsultantów z branży Call / Contact Center ale także dla każdej Osoby zainteresowanej poznaniem skutecznych technik obsługi Klientów przez telefon z wykorzystaniem najlepszych i najnowszych trendów na rynku.

  • Program

    Moduł 1: Customer Journey – jak budować efekt WOW w telefonicznej obsłudze Klienta? 

    • Analiza best practice
    • Budowa Droga Klienta
    • Metody pomiaru satysfakcji
    • Wejście w buty Klienta i budowa termometru relacji

     

    Moduł 2: Zaczynaj od rzeczy najważniejszych – rewelacyjna komunikacja 

    • Autoanaliza własnego stylu Komunikacji
    • Komunikacja nieantagonizująca i jej wpływ na rezultaty
    • Analiza błędów komunikacyjnych
    • Kompetencje osób za którymi stoją ponadstandardowe rezultaty
    • Business best practice

     

    Moduł 3: Będzie Pan zadowolony czyli przyjemna, etyczna i skuteczna obsługa trudnych obiekcji przez telefon 

    • Skuteczne metody obsługi obiekcji Klientów
    • Jak komunikować trudne informacje do odbiorców
    • Narzędzia, które zmieniają percepcję Klienta: Mechanizm akceptacji i warunkowe przeprosiny
    • Argumenty i pytania – metody i techniki
    • Budowa rejestru doświadczeń i emocji

     

    Moduł 4: Budowa algorytmów najlepszych rozmów telefonicznych 

    • Ramowość versus skryptowość
    • Tworzenie mapy rozmowy przychodzącej i wychodzącej
    • Szlifowanie umiejętności zadawania skutecznych pytań
    • Uruchamianie potencjału sprzedażowego w rozmowach obsługowych
    • Kontakt z realnymi Klientami

     

  • Trener

    Trener i praktyk biznesu z ponad 10-cio letnim doświadczeniem – kilka tysięcy godzin przeprowadzonych szkoleń, doradztwa, consultingu dla kilkudziesięciu wiodących firm z wielu branż i sektorów. Manager – przez ponad 5 lat kierownik zespołów działających w sektorze bankowym, contact center oraz w branży e-commerce. Wykładowca akademicki – doktorant Uniwersytetu Jagiellońskiego, ekspert z zakresu bankowości, rynków finansowych oraz zarządzania projektami. Uczestnik ponad 60 certyfikowanych szkoleń w Polsce i za granicą. Absolwent 3 uczelni i 5-ciu kierunków. Wieloletni członek Jury ogólnopolskiego konkursu Telemarketer Roku. Fan doskonałego Customer Experience, groundhopper i kolekcjoner kart płatniczych.

     

13 – 14 maja

Warszawa

Triton Park, Grójecka 194

Cena netto

PRZEDSPRZEDAŻ

do 3.05.2019

995 PLN + VAT

Cena regularna

1295 PLN + VAT

2 i każda następna osoba z jednej organizacji otrzymuje 10% zniżki na uczestnictwo

REJESTRACJA

Telefoniczna obsługa Klienta. Jak wywołać efekt WOW i komfortowo zaopiekować się trudnymi obiekcjami?
13-14 maja 2019 | TRITON PARK | 1 DZIEŃ

Rejestracja na wydarzenie zakończona...

Masz pytanie dotyczące szkolenia
Telefoniczna obsługa Klienta. Jak wywołać efekt WOW i komfortowo zaopiekować się trudnymi obiekcjami?
Skontaktuj się z nami !

biuro obsługi klienta

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 533 348 480

e-mail: bok@practicalevents.pl

 
Rejestracja na wydarzenie zakończona...
close-link
Rejestracja na wydarzenie zakończona...
close-link