Zarejestruj się

STORYTELLING
DLA TURYSTYKI

Umiejętność opowiadania to podstawowe narzędzie prawdziwego przywódcy – kogoś, kto potrafi zmobilizować innych do nadzwyczajnego wysiłku.

28 CZERWCA

Warszawa

Triton Park, Grójecka 194

895 PLN 
+ 23% VAT / 1 os.

W cenie lunch i bufet kawowy oraz certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

Dobrze opowiedziana historia zapewnia liderom kluczową korzyść – istotną przewagę na dzisiejszym konkurencyjnym rynku. Dobra narracja potrafi przekonać klientów, pracowników, inwestorów, że twoja firma, produkt lub pomysł, pomogą im odnieść sukces.

Opowiadać każdy może, trochę lepiej, lub trochę gorzej” (jak w słynnej piosence: śpiewać). Osoby które wiedzą jak to robić dobrze, potrafią fascynować tłumy.

Celem szkolenia jest nauczenie tworzenia i wykorzystywania opowieści w biznesie turystycznym: w opowiadaniu o obiekcie turystycznym, produkcie turystycznym, miejscu czy wydarzeniach historycznych z otoczenia obiektu, a także w procesie pozyskiwania klientów i ich obsługi. Goście hotelowi chcą dziś widzieć różne rzeczy a historie budują w nich tożsamość miejsca. Detale są świetnymi nośnikami opowieści. Hotel to również rozmowa z klientem o jego podróży.

Każdy człowiek potrafi opowiadać (lepiej lub gorzej), jednak robimy to będąc nieświadomi zasad tworzenia opowieści, na tzw. wyczucie. Szkolenie to proces przejścia ze stanu „na wyczucie” do uzyskania pełnej świadomości zasad i metod konstruowania opowieści czy do wykorzystania ich mocy.

Umiejętność władania opowieściami podczas biznesowych prezentacji ułatwia odbiór treści na głębszym poziomie. Opowieści to jedna z tych sił, które niebywale inspirują i zachęcają nas do działania.

Storytelling to sztuka opowiadania ciekawych i przekonujących historii.
Sztuka opowieści stanowi o sile sprzedaży.
Zawsze jest jakaś historia do opowiedzenia!

Metody naukowe:

  • wykład – teoria – case studies,
  • demonstracja trenera wykorzystania teorii w praktyce,
  • ćwiczenia z tworzenia opowieści pisemne,
  • ćwiczenia z tworzenia opowieści na żywo,
  • wystąpienia przed salą, opowieści kostkowe.
  • Dlaczego warto wziąć udział (korzyści dla uczestników) ?

    Mimo, że wszyscy opowiadamy mało kto robi to dobrze i wie jak to robić. Zdobyta wiedza często jest całkowicie nowa ciekawa i chętnie od razu stosowana. Bo my jako ludzie lubimy opowiadać 🙂 Opowiadający przykuwają uwagę.

    Przejście od zwykłego opowiadania do opowiadania świadomego gdzie opowiadający wie co, kiedy i jak użyć konstruując wypowiedź złożoną z opowieści.

    Firmy, a także zwykłe osoby, które wykorzystują opowieści – prawdziwe i nasycone emocjami – nawiązują głębszy kontakt ze swoimi klientami i odbiorcami niż ich konkurencja.

    Efektem szkolenia będzie umiejętność szybszego i głębszego nawiązywanie szeroko rozumianych relacji w biznesie stosując do tego poznane metody narracji.

  • Profil uczestnika, czyli dla kogo jest to szkolenie ?

    Osoby mające w obowiązkach:

    • marketing i sprzedaż noclegów w obiektach turystycznych (hotele, pensjonaty, apartamenty itp.),
    • promocję atrakcji turystycznych (muzea, zamki, szlaki turystyczne, parki rozrywki, lokale gastronomiczne itp.),
    • pracę z turystą – przewodnicy turystyczni, animatorzy czasu wolnego,
    • pomoc turyście – punkty informacji turystycznej,
    • autorzy przewodników turystycznych i historycznych.

  • O nas

    Od 2015 roku zorganizowaliśmy blisko 100 wydarzeń branżowych. Gościliśmy wyższą kadrę menedżerską z ponad 1 000 czołowych firm w Polsce. Na nasze wydarzenia zarejestrowaliśmy łącznie 2000 osób. Naszym celem jest wzrost kompetencji pracowniczych i wymiana doświadczeń. Nasze konferencje to przede wszystkim miejsce spotkań, których zadaniem jest inspiracja nowymi rozwiązaniami lub sprawdzonymi praktykami.

  • Program szkolenia

    •  Na czym można oprzeć opowieść w turystyce?
    •  Jak i gdzie opowiadać opowieści turystyczne?
    •  Jak tworzyć produkt turystyczny z użyciem storytellingu, by odpowiadał marzeniom osób planujących wypoczynek?
    • 4 sposoby wywoływania fascynacji i jej wykorzystanie w procesie sprzedaży produktu turystycznego.
    • Rodzaje i schematy opowieści.
    • Zasady tworzenia opowieści dla prezentacji oferty na żywo i zasady tworzenia opowieści w tekstach marketingowych na potrzeby www.
    • Antagonista i Protagonista – sposoby tworzenia głównych rywalizujących ze sobą postaci i ich reprezentacja w opowieści turystycznej.
    • Archetypy i związany z tym sposób snucia opowieści.
    • Rodzaje emocji. Funkcje emocji i sposoby ich użycia.
    • Jak stworzyć spójny świat opowieści?
    • Jak władać tajemnicą, ciekawością i strachem w umyśle słuchacza opowieści, by wywoływać fascynację?
    • Jak uruchomić proces kreatywny, by sprawnie tworzyć opowieści także na żywo?
    • Metafory, epifory i anafory w języku opowieści.
    • Władanie czasem w opowieściach.
    • Angażowanie konsumentów – narzędzia storytellingowe w Social Mediach.

    Każdy uczestnik otrzyma ewaluację swoich działań i czas na jej zastosowanie. Proces ten powtórzymy kilkukrotnie wykorzystując Systematyczność ze wzoru na sukces do ulepszania tworzonej opowieści i utrwalenia wiedzy.

  • Prelegent

    ADAM PIOCH

    Praktyk, autor wielu opowieści, współautor książek.

    Wykładowca akademicki na studiach MBA uczelni: Yale University & WSB Wrocław, WSB Poznań, Uczelnia Łazarskiego (Architekci Marki), ASBiRO na kierunkach: Storytelling, Storytelling w biznesie, Architekci Marki, Marketing internetowy, Wystąpienia publiczne w biznesie.  Ponad 6500 godzin szkoleń, konsultacji i mentoringów w świecie biznesu. Marketingiem internetowym zajmuje się od 1994 r. Publikował w latach 1997-2000 kursy budowy stron www w gazetach komputerowych. Trener od 2006 r. Certyfikaty: ACS – Zaawansowanego mówcy i ALS – zaawansowanego lidera – międzynarodowej organizacji Toastmasters International. Aktualnie Area Director w w/w organizacji.  Współautor kompendium wiedzy o marketingu internetowym pt. „Biblia e-biznesu 2” (rozdziały o storytellingu w biznesie i audycie stron www) – wydawnictwo Helion. Autor opowieści w podręczniku do storytellingu pt. „Narratologia” – wydawnictwo PWN.

28 CZERWCA

Warszawa

Triton Park, Grójecka 194

895 PLN + 23% VAT / 1 os.

W cenie lunch i bufet kawowy oraz certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

Zarejestruj się,
zanim zrobią to inni !

PARTNERZY MERYTORYCZNY

PARTNER MEDIALNY

REJESTRACJA

28 czerwca 2019 | Triton Park, WARSZAWA| 1 DZIEŃ

Uczestnik 1

Uczestnik 2

Uczestnik 3

Uczestnik 4

Uczestnik 5

Masz pytanie odnośnie szkolenia ?
Skontaktuj się z nami !

BOK

tel. 533 348 480

e-mail: bok@practicalevents.pl

 

Nowe szkolenie

close-link