Zarejestruj się

Rozwiązywanie konfliktów w zespole

 – sprawdzone sposoby rozwiązywania konfliktów

W dzisiejszych organizacjach kluczem do osiągania wysokiej efektywności i realizowania celów jest zgrany zespół, który potrafi się komunikować. Każdy pracownik ma własne zdanie, odmienną osobowość i styl pracy. Te zmienne w połączeniu z różną wizją i optyką na realizację zadań mogą przyczyniać się do powstawania konfliktów, które uniemożliwiają osiąganie celów przez zespół.

Dobry menedżer potrafi analizować trudne sytuacje i wpłynąć na członków zespołu. Są jednak konflikty, które w sposób trwały wpływają na zespół. W takiej sytuacji warto sięgnąć po zewnętrznego konsultanta lub coacha. Jako osobom z zewnątrz będzie im łatwiej dostrzec sprawy z szerszej perspektywy i zaproponować rozwiązanie. Rzetelna diagnoza pomoże w oczyszczeniu atmosfery i będzie podstawą do efektywnych działań i szybszego rozwiązywania konfliktów w przyszłości.

Maksymalna liczba osób: do 25

6-7.05.2019 

Warszawa, Triton Park

Grójecka 194

Profil uczestnika

Program dedykujemy wszystkim menedżerom, którzy zarządzają zespołami pracowniczymi lub menedżerskimi i pragną zwiększyć swoje umiejętności komunikacyjne oraz poznać  realne sposoby rozwiązywania konfliktów. Startegii i styli rozwiązywania konfliktów jest mnóstwo – dopasuj ten właściwy do swojej organizacji.

Korzyści z udziału:

  • budowania autorytetu lidera
  • udrożnienie komunikacji w zespole
  • umiejętność zapobiegania konfliktom
  • zwiększenie motywacji i zaangażowania pracowników
  • wzrost identyfikacji pracowników z firmą
  • skuteczna realizacja celów organizacyjnych
  • zmniejszenie ilości trudnych sytuacji
  • umiejętna organizacja pracy
  • tworzenie partnerskich relacji w zespole

 

Cena netto

1 195 PLN+23% VAT / 1 os.

*jesteś u nas pierwszy raz? Wykorzystaj kupon rabatowy: nowy2019 i zmniejsz cenę o 5% ! 🙂 

 ✓ Certyfikat po szkoleniu

 

PROGRAM SZKOLENIA ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W ZESPOLE

 

Dzień 1

  • START Kontrakt, oczekiwania, poznanie
  • Mój stosunek do konfliktu – dyskusja moderowana, ćwiczenia
  • Fazy rozwoju zespołu a konflikt – wykład moderowany, praca w parach
  • Przyczyny powstawania konfliktów – Koło konfliktu Christophera Moore’a, trójkąt satysfakcji –  wykład moderowany
  • Etapy przebiegu konfliktu – wykład moderowany
  • Style komunikacyjne C.G. Junga
  • Komunikacja w konflikcie – ćwiczenia

 

Dzień 2

  • Jak zachowuję się podczas konfliktu – praca grupowa
  • Model Thomasa-Kilmanna + test dla każdego uczestnika
  • Niekompatybilność danych – praca grupowa
  • Wzajemna niechęć. Konflikt relacji – praca grupowa
  • Spór wartości – praca grupowa
  • Konflikt interesów – praca grupowa
  • Podsumowanie

 

karolina krzywicka - szpor

KAROLINA KRZYWICKA-SZPOR

Doświadczony trener biznesu i menedżer, coach, profesjonalny mówca, certyfikowany trener Insights Discovery. Były wykładowca Uniwersytetu SWPS i menedżer oraz trener wiodących firm branży retail. Ma wiele sukcesów w projektowaniu i realizacji procesów i strategii rekrutacyjnych, szkoleniowych i talentowych, badaniu i zarządzaniu doświadczeniami klientów.

Obecnie projektuje i wdraża kompleksowe rozwiązania szkoleniowo-rozwojowe w organizacjach, jako trener i coach prowadzi zajęcia głównie dla menedżerów i pasjonatów rozwoju osobistego. Jej ulubione obszary to przywództwo, komunikacja, informacja zwrotna, motywowanie i rozwój pracowników, budowanie i prowadzenie zwycięskich zespołów oraz zarządzanie doświadczeniami klienta. W firmach wdraża m.in. strategie komunikacji w duchu non-violence oraz modele Marshalla Goldsmitha. Z powodzeniem prowadzi też zajęcia dla innych trenerów, coachów, liderów, mentorów oraz z rozwoju osobistego. „Wierzę w dobro człowieka i jego rozwój w kontakcie z innymi ludźmi. Kontakt z innymi jest nam potrzebny do prawidłowego rozwoju i funkcjonowania. Dziś biznes staje się coraz bardziej relacyjny i brak umiejętności interpersonalnych zarówno u liderów jak i u szeregowych pracowników, połączony z lękiem przed zmianą, może unicestwić najlepszy model czy plan biznesowy.  Moim celem jest sprawianie, aby moi Klienci, dzięki nabytym umiejętnościom i postawom odnosili ze zmiany jak najwięcej korzyści”

Masz pytanie odnośnie szkolenia Rozwiązywanie konfliktów w zespole? Skontaktuj się z nami!

biuro obsługi klienta

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 533 348 480

e-mail: bok@practicalevents.pl

 

Cena netto

1 195 PLN+23% VAT / 1 os.

*jesteś u nas pierwszy raz? Wykorzystaj kupon rabatowy: nowy2019 i zmniejsz cenę o 5% ! 🙂 

 ✓ Certyfikat po szkoleniu

REJESTRACJA –

rozwiązywanie konfliktów w zespole

Rejestracja na wydarzenie zakończona...
Rejestracja na wydarzenie zakończona...
close-link