Zarejestruj się

Rozwiązywanie konfliktów w zespole

– sprawdzone sposoby rozwiązywania konfliktów

02.10.2019 – Warszawa
20.01.2020 – Warszawa
21.01.2020 – Katowice
28.08.2019 – Bydgoszcz
22.01.2020 – Bydgoszcz
04.09.2019 – Olsztyn
23.01.2020 – Olsztyn
11.09.2019 – Poznań
24.01.2020 – Poznań
18.09.2019 – Szczecin
27.01.2020 – Szczecin
25.09.2019 – Gdańsk
28.01.2020 – Gdańsk

1195 PLN 
+ 23% VAT / 1 os.

*jesteś u nas pierwszy raz? Wykorzystaj kupon rabatowy: nowy2019 i zmniejsz cenę o 5% ! 🙂 

Opłata za szkolenie będzie pobierana od uczestników po potwierdzeniu grupy.

W dzisiejszych organizacjach kluczem do osiągania wysokiej efektywności i realizowania celów jest zgrany zespół, który potrafi się komunikować. Każdy pracownik ma własne zdanie, odmienną osobowość i styl pracy. Te zmienne w połączeniu z różną wizją i optyką na realizację zadań mogą przyczyniać się do powstawania konfliktów, które uniemożliwiają osiąganie celów przez zespół.

Dobry menedżer potrafi analizować trudne sytuacje i wpłynąć na członków zespołu. Są jednak konflikty, które w sposób trwały wpływają na zespół. W takiej sytuacji warto sięgnąć po zewnętrznego konsultanta lub coacha. Jako osobom z zewnątrz będzie im łatwiej dostrzec sprawy z szerszej perspektywy i zaproponować rozwiązanie. Rzetelna diagnoza pomoże w oczyszczeniu atmosfery i będzie podstawą do efektywnych działań i szybszego rozwiązywania konfliktów w przyszłości.

  • Dlaczego warto wziąć udział (korzyści dla uczestników) ?

    • budowania autorytetu lidera
    • udrożnienie komunikacji w zespole
    • umiejętność zapobiegania konfliktom
    • zwiększenie motywacji i zaangażowania pracowników
    • wzrost identyfikacji pracowników z firmą
    • skuteczna realizacja celów organizacyjnych
    • zmniejszenie ilości trudnych sytuacji
    • umiejętna organizacja pracy
    • tworzenie partnerskich relacji w zespole

  • Profil uczestnika, czyli dla kogo jest to szkolenie ?

    Program dedykujemy wszystkim menedżerom, którzy zarządzają zespołami pracowniczymi lub menedżerskimi i pragną zwiększyć swoje umiejętności komunikacyjne oraz poznać  realne sposoby rozwiązywania konfliktów. Startegii i styli rozwiązywania konfliktów jest mnóstwo – dopasuj ten właściwy do swojej organizacji.

  • O nas

    Od 2015 roku zorganizowaliśmy blisko 100 wydarzeń branżowych. Gościliśmy wyższą kadrę menedżerską z ponad 1 000 czołowych firm w Polsce. Na nasze wydarzenia zarejestrowaliśmy łącznie 2000 osób. Naszym celem jest wzrost kompetencji pracowniczych i wymiana doświadczeń. Nasze konferencje to przede wszystkim miejsce spotkań, których zadaniem jest inspiracja nowymi rozwiązaniami lub sprawdzonymi praktykami.

  • Program szkolenia

    Dzień 1

    • START Kontrakt, oczekiwania, poznanie
    • Mój stosunek do konfliktu – dyskusja moderowana, ćwiczenia
    • Fazy rozwoju zespołu a konflikt – wykład moderowany, praca w parach
    • Przyczyny powstawania konfliktów – Koło konfliktu Christophera Moore’a, trójkąt satysfakcji –  wykład moderowany
    • Etapy przebiegu konfliktu – wykład moderowany
    • Style komunikacyjne C.G. Junga
    • Komunikacja w konflikcie – ćwiczenia

     

    Dzień 2

    • Jak zachowuję się podczas konfliktu – praca grupowa
    • Model Thomasa-Kilmanna + test dla każdego uczestnika
    • Niekompatybilność danych – praca grupowa
    • Wzajemna niechęć. Konflikt relacji – praca grupowa
    • Spór wartości – praca grupowa
    • Konflikt interesów – praca grupowa
    • Podsumowanie

  • Prelegent

    karolina krzywicka - szpor

    KAROLINA KRZYWICKA-SZPOR

    Doświadczony trener biznesu i menedżer, coach, profesjonalny mówca, certyfikowany trener Insights Discovery. Były wykładowca Uniwersytetu SWPS i menedżer oraz trener wiodących firm branży retail. Ma wiele sukcesów w projektowaniu i realizacji procesów i strategii rekrutacyjnych, szkoleniowych i talentowych, badaniu i zarządzaniu doświadczeniami klientów.

    Obecnie projektuje i wdraża kompleksowe rozwiązania szkoleniowo-rozwojowe w organizacjach, jako trener i coach prowadzi zajęcia głównie dla menedżerów i pasjonatów rozwoju osobistego. Jej ulubione obszary to przywództwo, komunikacja, informacja zwrotna, motywowanie i rozwój pracowników, budowanie i prowadzenie zwycięskich zespołów oraz zarządzanie doświadczeniami klienta. W firmach wdraża m.in. strategie komunikacji w duchu non-violence oraz modele Marshalla Goldsmitha. Z powodzeniem prowadzi też zajęcia dla innych trenerów, coachów, liderów, mentorów oraz z rozwoju osobistego. „Wierzę w dobro człowieka i jego rozwój w kontakcie z innymi ludźmi. Kontakt z innymi jest nam potrzebny do prawidłowego rozwoju i funkcjonowania. Dziś biznes staje się coraz bardziej relacyjny i brak umiejętności interpersonalnych zarówno u liderów jak i u szeregowych pracowników, połączony z lękiem przed zmianą, może unicestwić najlepszy model czy plan biznesowy.  Moim celem jest sprawianie, aby moi Klienci, dzięki nabytym umiejętnościom i postawom odnosili ze zmiany jak najwięcej korzyści”

02.10.2019 – Warszawa
20.01.2020 – Warszawa
21.01.2020 – Katowice
28.08.2019 – Bydgoszcz
22.01.2020 – Bydgoszcz
04.09.2019 – Olsztyn
23.01.2020 – Olsztyn
11.09.2019 – Poznań
24.01.2020 – Poznań
18.09.2019 – Szczecin
27.01.2020 – Szczecin
25.09.2019 – Gdańsk
28.01.2020 – Gdańsk

1195 PLN + 23% VAT / 1 os.

*jesteś u nas pierwszy raz? Wykorzystaj kupon rabatowy: nowy2019 i zmniejsz cenę o 5% ! 🙂 

Promocja: 2+1 – trzecia osoba z danej organizacji gratis – wpisz w formularzu rejestracyjnym w polu Kupon promocyjny: „2+1”

Opłata za szkolenie będzie pobierana od uczestników po potwierdzeniu grupy.

Zarejestruj się,
zanim zrobią to inni !

PARTNERZY MERYTORYCZNY

PARTNER MEDIALNY

REJESTRACJA

Rozwiązywanie konfliktów w zespole | 2 DNI

Uczestnik 1

Uczestnik 2

Uczestnik 3

Uczestnik 4

Uczestnik 5

Masz pytanie odnośnie szkolenia ?
Skontaktuj się z nami !

BOK

tel. 737 463 480

e-mail: bok@practicalevents.pl

 

Nowe szkolenie

close-link

Newsletter

Zapisz się do newslettera

- otrzymuj informacje o aktualnych

wydarzeniach i promocjach!

Dziękujemy, że jesteś z nami!
Wkrótce się skontaktujemy.

close-link