Zarejestruj się

Pokolenie Y

– jak zarządzać i pracować z pokoleniem Y

07.10.2019 – Poznań
14.10.2019 – Szczecin
21.10.2019 – Gdańsk
13.11.2019 – Warszawa

795 zł netto + VAT

Pobieramy opłatę za udział w szkoleniu po potwierdzeniu grupy

Cena zawiera bufet kawowy, materiały szkoleniowe i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

Czas trwania: 8 h

Era pracoholików, którzy pracują non stop przemija!

Na rynku pojawiło się pokolenie ludzi, dla których praca nie jest najważniejszym celem życia – to pokolenie Y dla którego ważne są pozazawodowe aspekty życia: samorozwój, hobby, rodzina, relacje z przyjaciółmi.

Motto tej generacji : „Chcemy pracować, lecz nie chcemy, by praca była całym naszym życiem”.

Współczesne działy HR i managerowie stoją więc przed nie lada wyzwaniem. Muszą w taki sposób kierować zasobami ludzkimi, aby dostosować się do potrzeb pracowników nowej generacji.

Warto poznać pokolenie Y: ich potrzeby, wartości i poglądy na pracę i życie. Tylko wtedy można zapewnić  im miejsce w swojej firmie oraz poznać ich motywację do pracy. Pierwszym krokiem do poznania innych jest stworzenie w sobie otwartości na innych.

Specjalista z nowego pokolenia może naprawdę okazać się doskonałym pracownikiem, jeśli pozwoli mu się na pracę według jego wartości a samemu będzie się korzystać z jego wiedzy i umiejętności.

  • Dlaczego warto wziąć udział (korzyści dla uczestników) ?

    • zapoznanie z charakterystyką pokolenia X i Y,
    • zarządzanie Ygrek-iem,
    • dostosowanie komunikacji do poziomu Ygreka,
    • nauka czerpania korzyści z potencjału, wiedzy i umiejętności Ygreków,
    • poprzez eksperyment „zamiany ról” doświadczenie jak to jest być pokoleniem Y,
    • poznanie skutecznej zasady FUO, która ułatwia rozmowy z pokoleniem Y,
    • poznanie wpływu własnych przekonań na relacje z pokoleniem Y,
    • skuteczne udzielanie feedbacku Ygrekowi.

  • Profil uczestnika, czyli dla kogo jest to szkolenie ?

    Szkolenie dedykowane managerom i pracownikom działu HR zarządzającym zespołem pracowników z pokolenia Y (urodzonych między 1980 a 2000 r.) oraz budującym strategie zarządzania zespołami ludzi.

  • O nas

    Od 2015 roku zorganizowaliśmy blisko 100 wydarzeń branżowych. Gościliśmy wyższą kadrę menedżerską z ponad 1 000 czołowych firm w Polsce. Na nasze wydarzenia zarejestrowaliśmy łącznie 2000 osób. Naszym celem jest wzrost kompetencji pracowniczych i wymiana doświadczeń. Nasze konferencje to przede wszystkim miejsce spotkań, których zadaniem jest inspiracja nowymi rozwiązaniami lub sprawdzonymi praktykami.

  • Program szkolenia

    Moduł 1. Psychologiczne warsztaty zrozumienia pokolenia Y

    1. Poznaj i zrozum kim jest pokolenie Y. Różnice w podejściu do pracy pokolenia X i pokolenia Y.
    2. Praca na przekonaniach – co blokuje Cię w relacjach z pokoleniem Y
      1. poznanie jak Twoje przekonania wpływają na relacje z pokoleniem Y
      2. dokonanie podziału na przekonania ograniczające i konstruktywne w relacjach z  pokoleniem Y
      3. przyjrzenie się osobistym negatywnym przekonaniom i zastąpienie ich pozytywnymi przekonaniami
    3. Cztery główne postawy psychologiczne w relacjach ja – inni. Jaką postawę Ty reprezentujesz w rozmowach z pokoleniem Y? – scenki psychologiczne
    4. Jak zadbać o Ygreka – sposoby motywowania, nagradzania, karania,  stworzenia warunków pracy – case study, scenki
      1. wartości Ygreków
      2. lojalność wobec firmy
      3. stosunek do hierarchii w firmie
      4. kompetencje pokolenia Y
      5. rozdział pracy od czasu wolnego
      6. sposób komunikowania się z innymi
      7. oczekiwania płacowe
      8. styl pracy
      9. wymagania Ygreka wobec pracy i pracodawców
    5. Co ja – jako manager lub specjalista HR mogę zrobić, by pracownicy pokolenia Y byli zadowoleni z pracy – opracowanie indywidualnego planu
    6. Moje fundamenty:
      1. Jakie do tej pory wykształciłeś skuteczne sposoby komunikacji i zarządzania Ygrekami?
      2. Jakie zasoby posiadasz jako człowiek i jak możesz je wykorzystać w relacjach z Ygrekami?
      3. Co cenisz w pokoleniu Y?
      4. Co stanowi dla Ciebie problem/wyzwanie w pracy z pokoleniem Y?
    7. Obszary do wzmocnienia – nad czym musisz popracować by skutecznie rozmawiać z Ygrekami i jak wdrożyć te zmiany

     

    Moduł 2. Trening praktycznych umiejętności zarządzania pokoleniem Y

    1. Jak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne z pokoleniem Y? – case study, ćwiczenia
    2. Bariery w słuchaniu – ocenianie, krytyka, pogarda, porównywanie – ćwiczenie „gorące krzesło”
    3. Techniki i kanały komunikacji, czyli jak prowadzić rozmowy z pokoleniem Y – case study, ćwiczenia:
      1. Mowa ciała – jak być skutecznym partnerem  w rozmowach Ygrekami – ćwiczenie z lustrem.
      2. Jak egzekwować polecenia
      3. Zasady odmowy i stawiania granic w relacjach zawodowych
      4. Zasady asertywnej rozmowy z pokoleniem Y
      5. Nagradzanie – ważny element pracy z Ygrekami – model prowadzenia rozmów doceniających
    4. Bądź coachem a nie mentorem dla Ygreków – scenki:
      1. Techniki  aktywnego słuchania i zadawania pytań
      2. Nauka feedbacku – praktyczna zasada FUO
      3. „Chcę mieć wszystko na wczoraj” – case study: podziel zadania i cele
      4. Y w centrum uwagi – czyli jak sprowadzić narcyzm do konkretów – ćwiczenie „ustal zasady”
    5. Ocena pracy Ygków – zasady prowadzenia rozmów oceniających
    6. Poznanie głównych problemów, z jakimi borykają się managerowie i specjaliści HR z pokoleniem Y
    7. Skuteczny i praktyczny model prowadzenia trudnych rozmów z pokoleniem Y

  • Prelegent

    Izabela Kielczyk

    Psycholog biznesu, trener, certyfikowany coach wyższej kadry managerskiej. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej przy Polskiej Akademii Nauk w Warszawie Wydziału Psychologii Społecznej, certyfikowany coach International Coaching Community (ICC), członek Samorządu Zawodowego Psychologów Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, wiceprezes Zarządu Ypsilon Media – agencji kreacji wizerunku biznesowego; twórca i kierownik Pracowni Psychoterapii w Warszawie, która specjalizuje się w rozwoju osobistym, life coachingu i psychoterapii. Psycholog z zamiłowania i z wykształcenia chętnie zapraszany na wywiady przez media.

    Kim jestem? 
    Przede wszystkim: człowiekiem. Czasem lepszym, czasem gorszym – jak każdy z nas. Lubię filozoficzne dyskusje, nowe wyzwania i jazdę na nartach; naprawdę szybką jazdę. Ciągnie mnie do świata, innych kultur i innych punktów widzenia, ale lubię też chwilę spokoju, gdy przed snem czytam dobrą książkę. Cenię autentyczność i staram się ją przekładać na relacje zawodowe i osobiste; dlatego na sesjach każdemu daję możliwość bycia dokładnie tym, kim jest, szukając jego autentycznych zachowań, nawyków i dopasowując do nich styl pracy.
    Gdzieś pomiędzy nowymi doświadczeniami, a ciszą refleksji szukam wyzwań innych, niż zawodowe; dlatego ukończyłam kursy teatralne i szykuję się do wystawienia własnej sztuki. Uczę się akceptowania własnych ograniczeń, ale też maksymalnego wykorzystywania możliwości. Energia i poczucie humoru świetnie w tym pomagają, dlatego uczę siebie i innych nie przejmowania się drobiazgami i skupienia na konkretnej, jasno wytyczonej ścieżce. Aha; lubię też sport, zwłaszcza wspinaczkę skałkową po stromych ściankach i balansowanie nad przepaściami; kocham Dolomity! I znów; dla równowagi, doceniam włoskie „dolce far niente”, czyli słodkie nic nierobienie. Włochy to zresztą mój ulubiony – poza Polską – kraj. Podróżuję do niego po spontaniczność, luz i zabawę; Włochy to idealna odskocznia od ciągłego biegu.
    W pracy łączę doświadczenie przedsiębiorcy z wykształceniem psychologa. Doskonale znam bolączki osób prowadzących przedsiębiorstwa. Swoją pierwszą firmę założyłam od razu po studiach; realizowaliśmy szkolenia dla korporacji. Wówczas zajmowałam się w niej prawie wszystkim; od księgowości po kontrakty, poznając prace na różnych poziomach. Obecnie jestem właścicielem m.in. placówki psychologicznej zatrudniającej 15 specjalistów oraz agencji kreującej wizerunek biznesmenów – Ypsilon Media sp. z o.o. Eksperymentując, inwestowałam np. w firmę z branży spożywczej. Doskonale znam realia przedsiębiorczości – również te negatywne: likwidację firmy czy pogrzebanie nierokujących pomysłów biznesowych. Tak: porażki bolą, ale to na nich uczymy się dużo i szybko.
    Dbając o własny wizerunek wypowiadałam się m.in. dla tygodnika Polityka, Gazety Wyborczej, Newsweeka, TVN 24; TVN BiS. Serdecznie zapraszam do współpracy; znam i psychologię i biznes, szybko więc znajdziemy elementy, których poprawa może się przełożyć w jeden tylko sposób: na Państwa sukces zawodowy lub osobisty.

07.10.2019 – Poznań
14.10.2019 – Szczecin
21.10.2019 – Gdańsk
13.11.2019 – Warszawa

795 zł netto + VAT

Pobieramy opłatę za udział w szkoleniu po potwierdzeniu grupy

Cena zawiera bufet kawowy, materiały szkoleniowe i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

Czas trwania: 8 h

Zarejestruj się,
zanim zrobią to inni !

REJESTRACJA

Uczestnik 1

Uczestnik 2

Uczestnik 3

Uczestnik 4

Uczestnik 5

Masz pytanie odnośnie szkolenia ?
Skontaktuj się z nami !

BOK

tel. 737 463 480

e-mail: bok@practicalevents.pl

 

Nowe szkolenie

close-link

Newsletter

Zapisz się do newslettera

- otrzymuj informacje o aktualnych

wydarzeniach i promocjach!

Dziękujemy, że jesteś z nami!
Wkrótce się skontaktujemy.

close-link