Zarejestruj się

Etykieta biznesu

09.09.2019 – Warszawa
10.02.2020 – Warszawa
11.09.2019 – Katowice
11.02.2020 – Katowice
27.09.2019 – Bydgosz
17.02.2020 – Bydgosz
04.09.2019 – Olsztyn
18.02.2020 – Olsztyn
11.09.2019 – Poznań
20.02.2020 – Poznań
18.09.2019 – Szczecin
24.02.2020 – Szczecin
24.09.2019 – Gdańsk
25.02.2020 – Gdańsk

895 PLN 
+ 23% VAT / 1 os.

Pracownicy są wizytówką firmy. To, w jaki sposób prezentują się klientom, ma istotny wpływ na to, jak odbierana jest cała organizacja. Nieumiejętność dostosowania swojego zachowania do oczekiwań i standardów klienta może zniweczyć cały trud, jakim było dotarcie do niego i zaproszenie na spotkanie.

Przed pracownikami, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem, niezwykle często stawiane jest wyzwanie, jakim jest zbudowanie długotrwałych relacji z interesariuszami. Niemożliwe będzie to bez umiejętności dostosowania swojego zachowania do każdego z odbiorców. Właśnie dlatego tak ważna jest znajomość etykiety biznesu.

Podczas warsztatu uczestnicy poznają praktyczne zastosowanie zasad etykiety biznesu. Dowiedzą się, czym jest precedencja w biznesie, a także jak prawidłowo i grzecznie napisać wiadomość mailową. Uczestnicy będą mieli możliwość zweryfikowanie, czy wybierany przez nich strój jest odpowiedni zgodnie z zasadami biznesowego dress codu. Udział w warsztacie pozwoli także posiąść wiedzę niezbędną podczas biznesowych spotkań, czyli poznać zasady dotyczące dobrych manier przy stole.

  • Dlaczego warto wziąć udział (korzyści dla uczestników) ?

    • Dowiesz się, kto pierwszy powinien przywitać się, a kto pierwszy podać rękę.
    • Nauczysz się prawidłowego pisania maili i dowiesz, dlaczego rozpoczynanie wiadomości słowem witam jest dużym błędem.
    • Poprawisz skuteczność rozmów telefonicznych dzięki informacjom na temat grzeczności językowej.
    • Zweryfikujesz swoją wiedzę na temat wręczania wizytówek.
    • Poznasz tajniki związane z wręczaniem i przyjmowaniem prezentów, a także usłyszysz, dlaczego wręczanie w prezencie wielbłąda nie jest najlepszym pomysłem.
    • Nauczysz się prawidłowo dobierać strój do okazji.
    • Dowiesz się, jak używać filiżanki, sztućców i serwetki.
    • Poznasz zasady obowiązujące na przyjęciach.
    • Dowiesz się, kto i kiedy powinien zapłacić rachunek.

  • Profil uczestnika, czyli dla kogo jest to szkolenie ?

    Warsztat dedykowany jest osobom, które w firmach odpowiedzialne są za kontakty z klientami, potencjalnymi klientami, kontrahentami, a także utrzymanie prawidłowych relacji wewnętrznych. Przekazywana wiedza będzie szczególnie użyteczna dla pracowników sił sprzedaży, ekspedientów, recepcjonistów oraz przedstawicieli kadry managerskiej.

  • O nas

    Od 2015 roku zorganizowaliśmy blisko 100 wydarzeń branżowych. Gościliśmy wyższą kadrę menedżerską z ponad 1 000 czołowych firm w Polsce. Na nasze wydarzenia zarejestrowaliśmy łącznie 2000 osób. Naszym celem jest wzrost kompetencji pracowniczych i wymiana doświadczeń. Nasze konferencje to przede wszystkim miejsce spotkań, których zadaniem jest inspiracja nowymi rozwiązaniami lub sprawdzonymi praktykami.

  • Program szkolenia

    Sesja I – Zasada precedencji

    • Czym jest precedencja?
    • Precedencja w sytuacjach biznesowych: kto pierwszy:
    • podaje rękę
    • przedstawia się
    • proponuje przejście na „ty”
    • wchodzi po schodach/do windy/do pokoju

    Sesja II – Komunikacja w sytuacjach biznesowych

    • Jak prawidłowo napisać e-mail?
    • Jak prowadzić rozmowę telefoniczną?
    • Zasady wręczania wizytówek
    • Prezent – kłopotliwa przyjemność

    Sesja III – Wizerunek profesjonalisty

    • Dress code – czy zawsze oznacza to samo?
    • Garderoba bizneswoman
    • Garderoba biznesmena
    • Trudna sztuka makijażu

    Sesja IV – Spotkania biznesowe

    • Podstawowe zasady dotyczące zachowania przy stole
    • Instrukcja obsługi filiżanki
    • Kto płaci rachunek?
    • Przyjęcia na stojąco i na siedząco – podobieństwa i różnice

  • Trener

    Aleksandra Pakuła

    Trenerka etykiet, która poza salą szkoleniową od niemal trzech lat wiedzę z zakresu dobrych manier propaguje także w internecie. Specjalistka w dziedzinie marketingu usług profesjonalnych, posiadająca duże doświadczenie w pracy z osobami na najwyższych szczeblach korporacji. Autorka jednego z najpopularniejszych w Polsce blogów poświęconych w całości tematyce savoir-vivre’u.

     

09.09.2019 – Warszawa
10.02.2020 – Warszawa
11.09.2019 – Katowice
11.02.2020 – Katowice
27.09.2019 – Bydgosz
17.02.2020 – Bydgosz
04.09.2019 – Olsztyn
18.02.2020 – Olsztyn
11.09.2019 – Poznań
20.02.2020 – Poznań
18.09.2019 – Szczecin
24.02.2020 – Szczecin
24.09.2019 – Gdańsk
25.02.2020 – Gdańsk

895 PLN + 23% VAT / 1 os.

Zarejestruj się,
zanim zrobią to inni !

REJESTRACJA

Etykieta biznesu

Uczestnik 1

Uczestnik 2

Uczestnik 3

Uczestnik 4

Uczestnik 5

Masz pytanie odnośnie szkolenia ?
Skontaktuj się z nami !

BOK

tel. 533 348 480

e-mail: bok@practicalevents.pl

 

Nowe szkolenie

close-link

Newsletter

Zapisz się do newslettera

- otrzymuj informacje o aktualnych

wydarzeniach i promocjach!

Dziękujemy, że jesteś z nami!
Wkrótce się skontaktujemy.

close-link