Efektywna organizacja czasu pracy w celu zwiększenia wyników sprzedaży obiektów hotelowych w segmencie MICE

09.05.2020 – Warszawa
16.06.2020 – Warszawa

Godziny: 10:00 – 15:00

Lokalizacja:
Centrum Żoliborz
Pl. Inwalidów 10
Warszawa

300 zł netto + VAT
(369,00 zł brutto)

Pobieramy opłatę za udział w szkoleniu po potwierdzeniu grupy

Cena zawiera:
– materiały szkoleniowe,
– bufet kawowy,
– certyfikat po ukończeniu szkoleniu.

Profil uczestnika:

Szkolenie skierowane jest do kierowników oraz pracowników działów sprzedaży, key account managerów i osób odpowiedzialnych za wyniki sprzedażowe w obiektach hotelowych, centrach konferencyjnych, ośrodkach wypoczynkowych etc.

 

Główne cele warsztatu:

Pozyskanie przez uczestników praktycznej wiedzy i umiejętności:

  • techniczne i uporządkowane planowanie zadań w czasie
  • znaczenie działań sprzedażowych dla wyniku finansowego hotelu
  • znaczenie predyspozycji i umiejętności handlowców w poprawie efektywności sprzedaży usług
  • Program

    Moduł 1. Funkcjonowanie działu sprzedaży obiektu hotelowego

    • planowanie zadań,
    • systemy CRM w sprzedaży hotelowej,
    • pozyskiwanie nowych leadów – metody oraz znaczenie new business dla wyniku finansowego obiektu
    • opieka i utrzymywanie relacji ze stałymi klientami

    Czy istnieje jeszcze pojęcie „stałego klienta” w branży?
    Jak wygląda utrzymywanie relacji ze stałymi klientami?
    Co robić, by zainteresowanie naszym hotelem nie słabło?

    Referencje – dbałość o pozytywne opinie

    • Social Media i Social Selling– definicja, znaczenie dla wizerunku obiektu, realne szanse na pozyskanie biznesu
    • prognozowanie i analiza wyników sprzedaży
    • zjawisko sezonowości – elastyczność cenowa i przewidywanie tendencji rynkowych
    • współpraca z innymi działami hotelu

    Moduł 2. Osobowość sprzedażowa – ćwiczenie „10 najważniejszych aspektów prowadzenia sprzedaży”

    Moduł 3. Plan dnia pracy Hotel Sales Manager w sezonie niskim i w sezonie wysokim

    • ćwiczenie praktyczne
    • dyskusja i podsumowanie wyników

  • Prelegent - Ewelina Nalewajek

    Ewelina Nalewajek

    Absolwentka Wyższej Szkoły Hotelarstwa Gastronomii i Turystyki w Warszawie na kierunku Hotelarstwo i gastronomia. Doświadczenie zdobywała w trzy- i czterogwiazdkowych hotelach oraz ośrodkach szkoleniowych i konferencyjnych na terenie Polski.

    Po 16 latach pracy w hotelarstwie swoje umiejętności w zakresie zarządzania zespołem handlowców, kreowania i prowadzenia wielokierunkowych działań sprzedażowych wykorzystuje obecnie w Agencji Eventowej PSI Conference&Events jako Dyrektor ds. Sprzedaży.

    Sercem związana z branżą hotelarską – współpracuje z obiektami hotelowymi w charakterze organizatora i koordynatora wyjazdów integracyjnych, eventów i różnego rodzaju imprez dla pozyskanych przez siebie klientów w segmencie MICE.

    Dzieli się swoim doświadczeniem, wiedzą i pasją z przedstawicielami działów sprzedaży branży hotelarskiej, by zwiększyć efektywność sprzedaży, planowania zadań, pozyskiwania leadów i osiągania zamierzonych celów sprzedażowych.

     

09.05.2020 – Warszawa
16.06.2020 – Warszawa

Godziny: 10:00 – 15:00

Lokalizacja:
Centrum Żoliborz
Pl. Inwalidów 10
Warszawa

300 zł netto + VAT
(369,00 zł brutto)

Pobieramy opłatę za udział w szkoleniu po potwierdzeniu grupy

Cena zawiera:
– materiały szkoleniowe,
– bufet kawowy,
– certyfikat po ukończeniu szkoleniu.

Zarejestruj się,
zanim zrobią to inni !

REJESTRACJA

Uczestnik 1

Uczestnik 2

Uczestnik 3

Uczestnik 4

Uczestnik 5

Masz pytanie odnośnie szkolenia ?
Skontaktuj się z nami !

BOK

tel. 737 463 480

e-mail: bok@practicalevents.pl

 

Nowe szkolenie

close-link

Newsletter

Zapisz się do newslettera

- otrzymuj informacje o aktualnych

wydarzeniach i promocjach!

Dziękujemy, że jesteś z nami!
Wkrótce się skontaktujemy.

close-link