Rozmowa rozwojowa z pracownikiem

W zależności od wewnętrznych zapotrzebowań oraz kryteriów firmy, szkolenie będzie personalizowane pod naszego Klienta.
Jak poprowadzić rozmowę z pracownikiem, aby ten miał świadomość jej celowości. Jak sprawić, żeby wyciągnął z niej jak najwięcej korzyści. Co zrobić, żeby była ona faktycznie rozwojowa dla obu stron. Jakie materiały przygotować, o co pytać, czego nie poruszać oraz jakie nastawienie powinien kreować prowadzący swoją osobą.

Liczba uczestników: 8-20 osób

8 godzin – 1 dzień

Miejsce – do umówienia, np. w siedzibie firmy lub w Warszawie

Korzyści dla firmy:

Zwiększenie wydajności rozmów oceniających/rozwojowych. Poprawa jakości zwrotnych informacji, lepszy ich przepływ oraz większe samozadowolenie oceniającego. Większa świadomość powagi zadania powierzonego prowadzącemu rozmowę oraz poszerzenie perspektywy na skalę zarówno całej firmy jak i przyszłych korzyści dzięki poprawnie przeprowadzonej rozmowie.

Wartość merytoryczna dla pracowników:

Przezwyciężysz:

  • obawę przed podejmowaniem wyzwań wśród pracowników;
  • marazm i zastój kompetencyjny w zespole;
  • ograniczanie się członków zespołu do posiadanych kompetencji;
  • brak kreatywności i poszukiwania nowych rozwiązań;
  • rotację pracowników.

Osiągniesz:

  • rozwój nowych kompetencji wśród członków zespołu;
  • stabilizację w zespole;
  • zadowolenie pracowników;
  • zmotywowany i zaangażowany zespół;
  • nowe, kreatywne rozwiązania i pomysły.

Prelegent

Doświadczony trener biznesu i menedżer, coach, profesjonalny mówca, certyfikowany trener Insights Discovery. Były wykładowca Uniwersytetu SWPS i menedżer oraz trener wiodących firm branży retail. Ma wiele sukcesów w projektowaniu i realizacji procesów i strategii rekrutacyjnych, szkoleniowych i talentowych, badaniu i zarządzaniu doświadczeniami klientów.
Obecnie projektuje i wdraża kompleksowe rozwiązania szkoleniowo-rozwojowe w organizacjach. Jej ulubione obszary to przywództwo, komunikacja, informacja zwrotna, motywowanie i rozwój pracowników, budowanie i prowadzenie zwycięskich zespołów oraz zarządzanie doświadczeniami klienta. W firmach wdraża m.in. strategie komunikacji w duchu non-violence oraz modele Marshalla Goldsmith’a. Z powodzeniem prowadzi też zajęcia dla innych trenerów, coachów, liderów, mentorów oraz z rozwoju osobistego.

BOK

tel. 533 348 480

e-mail: bok@practicalevents.pl

 

REJESTRACJA

Uczestnik 1

Uczestnik 2

Uczestnik 3

Uczestnik 4

Uczestnik 5

Nowe szkolenie

close-link