Rozmowa oceniająca z pracownikiem

Lider jako inspirator – daje przykład, jest zespołowym autorytetem, konstruktywny feedback dla zespołu pobudza do jeszcze lepszego działania i umacnia jego pozycję w zespole.
Lider jako strateg – ukierunkowuje grupę, prowadzi na dobre tory oraz proponuje rozwiązania. Nie wprowadza sztywnych ram myślowych oraz zadań. Propaguje analityczne myślenia oraz aktywne zaangażowanie podopiecznych.
Lider jako nauczyciel – w nawiązaniu do autorytetu, dzieli się swoją nabytą wiedzą. Udziela wskazówek, daje rady. Procesy te mają na celu rozwinięcie umiejętności grupy, co z kolei prowadzi do większych kompetencji, lepszych wyników, samooceny pracowników, relacji między liderem a zespołem oraz zażyłości i wewnętrznej „chemii”.
Lider jako uczeń – poza feedback’iem oraz dzieleniem się swoim doświadczeniem, aktywnie słucha raz od swoich pracowników. Nie zamyka się na opinie, krytykę, uwagi oraz spostrzeżenia. Umie wysłuchać oraz przyjąć opinie zarówno grupy jak i jednostki.

Liczba uczestników: 8-16 osób

8 godzin – 1 dzień

Miejsce – do umówienia, np. w siedzibie firmy lub w Warszawie

Korzyści dla firmy:

Poprawa jakości pracy, lepsze zrozumienie pracownika przez analizę jednostki, możliwość dopasowania poziomu zadań do poszczególnych osób, widoczna ścieżka rozwoju na podstawie analizy ocenionych kompetencji.

Wartość merytoryczna dla pracowników:

Przezwyciężysz:

  • obawy przed dokonywaniem oceny;
  • obawy pracowników przed oceną;
  • godzenie się na tzw. „byle jakość”.

Osiągniesz:

  • spójność w ocenie każdego członka zespołu na tle całego zespołu i jego indywidualnych predyspozycji;
  • przejrzystość dokonywanych ocen;
  • pewność siebie w dokonywaniu oceny;
  • zaangażowanie członków zespołu w realizację powierzonych zadań i celów;
  • poprawę jakości pracy pracownika;
  • zmniejszenie rotacji pracowników.

Prelegent

Doświadczony trener biznesu i menedżer, coach, profesjonalny mówca, certyfikowany trener Insights Discovery. Były wykładowca Uniwersytetu SWPS i menedżer oraz trener wiodących firm branży retail. Ma wiele sukcesów w projektowaniu i realizacji procesów i strategii rekrutacyjnych, szkoleniowych i talentowych, badaniu i zarządzaniu doświadczeniami klientów.
Obecnie projektuje i wdraża kompleksowe rozwiązania szkoleniowo-rozwojowe w organizacjach. Jej ulubione obszary to przywództwo, komunikacja, informacja zwrotna, motywowanie i rozwój pracowników, budowanie i prowadzenie zwycięskich zespołów oraz zarządzanie doświadczeniami klienta. W firmach wdraża m.in. strategie komunikacji w duchu non-violence oraz modele Marshalla Goldsmitha. Z powodzeniem prowadzi też zajęcia dla innych trenerów, coachów, liderów, mentorów oraz z rozwoju osobistego.

BOK

tel. 533 348 480

e-mail: bok@practicalevents.pl

 

REJESTRACJA

Uczestnik 1

Uczestnik 2

Uczestnik 3

Uczestnik 4

Uczestnik 5

Nowe szkolenie

close-link