Motywowanie pracowników i budowanie zaangażowania

Każdy pracownik powinien mieć jasno wyznaczoną ścieżkę rozwoju, z którym wiązałyby się korzyści i to niekoniecznie finansowe. Kluczem takiego rozwoju jest osobista satysfakcja i chęć podjęcia wyzwania. Wnikliwie dopracowany i przeanalizowany system zaplanowanego rozwoju pozwala pracodawcy na zachowanie dobrego, świadomego pracownika a pracownikowi na poczucie, że to właśnie ta firma jest miejscem gdzie rozwinie on swoją karierę. Im więcej pozytywnych emocji budzi w pracowniku codzienna motywacja tym skuteczniejsza jego praca i większe zaangażowanie. 

Celem szkolenia jest wspólne wypracowanie skutecznej motywacji z podziałem na możliwości finansowe i pozafinansowe. Odpowiemy sobie na pytanie, dlaczego rozwój pracownika buduje jego zaangażowanie? Przyjrzymy się również różnicą pokoleniowym i różnym oczekiwaniom pracowników.

Liczba uczestników: 6-20 osób

1-2 dni

Miejsce – do umówienia, np. w siedzibie firmy lub w Warszawie

Korzyści dla firmy:

  • zwiększenie zaangażowania pracowników
  • zmniejszenie rotacji i absencji
  • poprawa relacji podwładny-przełożony
  • wypracowanie modelu skutecznej motywacji pozafinansowej i finansowej
  • umiejętne wyznaczenie celów indywidualnych i grupowych
  • wybudowanie fundamentu motywacji

Wartość merytoryczna dla pracowników:

  • zwiększenie zadowolenia i satysfakcji pracowników
  • wzrost poczucia własnej wartości
  • chęć podjęcia wyzwania i rozwoju
  • nastawienie na osiągniecie celów
  • poprawa relacji podwładny-przełożony
  • wzrost zaufania
  • współudział w życiu firmy

Prelegent

Doświadczony trener biznesu i menedżer, coach, profesjonalny mówca, certyfikowany trener Insights Discovery. Były wykładowca Uniwersytetu SWPS i menedżer oraz trener wiodących firm branży retail. Ma wiele sukcesów w projektowaniu i realizacji procesów i strategii rekrutacyjnych, szkoleniowych i talentowych, badaniu i zarządzaniu doświadczeniami klientów.
Obecnie projektuje i wdraża kompleksowe rozwiązania szkoleniowo-rozwojowe w organizacjach, jako trener i coach prowadzi zajęcia głównie dla menedżerów i pasjonatów rozwoju osobistego. Jej ulubione obszary to przywództwo, komunikacja, informacja zwrotna, motywowanie i rozwój pracowników, budowanie i prowadzenie zwycięskich zespołów oraz zarządzanie doświadczeniami klienta. W firmach wdraża m.in. strategie komunikacji w duchu non-violence oraz modele Marshalla Goldsmitha. Z powodzeniem prowadzi też zajęcia dla innych trenerów, coachów, liderów, mentorów.

BOK

tel. 533 348 480

e-mail: bok@practicalevents.pl

 

REJESTRACJA

Uczestnik 1

Uczestnik 2

Uczestnik 3

Uczestnik 4

Uczestnik 5

Nowe szkolenie

close-link