All in one, czyli 4 role lidera

Lider jako inspirator – daje przykład, jest zespołowym autorytetem, konstruktywny feedback dla zespołu pobudza do jeszcze lepszego działania i umacnia jego pozycję w zespole.
Lider jako strateg – ukierunkowuje grupę, prowadzi na dobre tory oraz proponuje rozwiązania. Nie wprowadza sztywnych ram myślowych oraz zadań. Propaguje analityczne myślenia oraz aktywne zaangażowanie podopiecznych.
Lider jako nauczyciel – w nawiązaniu do autorytetu, dzieli się swoją nabytą wiedzą. Udziela wskazówek, daje rady. Procesy te mają na celu rozwinięcie umiejętności grupy, co z kolei prowadzi do większych kompetencji, lepszych wyników, samooceny pracowników, relacji między liderem a zespołem oraz zażyłości i wewnętrznej „chemii”.
Lider jako uczeń – poza feedback’iem oraz dzieleniem się swoim doświadczeniem, aktywnie słucha raz od swoich pracowników. Nie zamyka się na opinie, krytykę, uwagi oraz spostrzeżenia. Umie wysłuchać oraz przyjąć opinie zarówno grupy jak i jednostki.

Liczba uczestników: 10-20 osób

2 dni

Miejsce – do umówienia, np. w siedzibie firmy lub w Warszawie

Korzyści dla firmy:

Zmiana postaw i umiejętności menedżerów, lepsze wykorzystywanie przez nich potencjału podwładnych i stały własny rozwój, umożliwiający realizację coraz większych celów.

Wartość merytoryczna dla pracowników:

Wypracowanie w sobie nawyków aktywnego doradcy oraz słuchacza w swoim zespole. Możliwość porównania swoich aktualnych kompetencji z tymi, które liczą się nie tylko na rynku, ale przede wszystkim dla tych, z którymi na co dzień współpracujemy.

Prelegent

Doświadczony trener biznesu i menedżer, coach, profesjonalny mówca, certyfikowany trener Insights Discovery. Były wykładowca Uniwersytetu SWPS i menedżer oraz trener wiodących firm branży retail. Ma wiele sukcesów w projektowaniu i realizacji procesów i strategii rekrutacyjnych, szkoleniowych i talentowych, badaniu i zarządzaniu doświadczeniami klientów.
Obecnie projektuje i wdraża kompleksowe rozwiązania szkoleniowo-rozwojowe w organizacjach. Jej ulubione obszary to przywództwo, komunikacja, informacja zwrotna, motywowanie i rozwój pracowników, budowanie i prowadzenie zwycięskich zespołów oraz zarządzanie doświadczeniami klienta. W firmach wdraża m.in. strategie komunikacji w duchu non-violence oraz modele Marshalla Goldsmitha. Z powodzeniem prowadzi też zajęcia dla innych trenerów, coachów, liderów, mentorów oraz z rozwoju osobistego.

BOK

tel. 737 463 480

e-mail: bok@practicalevents.pl

 

REJESTRACJA

Uczestnik 1

Uczestnik 2

Uczestnik 3

Uczestnik 4

Uczestnik 5

Nowe szkolenie

close-link

Newsletter

Zapisz się do newslettera

- otrzymuj informacje o aktualnych

wydarzeniach i promocjach!

Dziękujemy, że jesteś z nami!
Wkrótce się skontaktujemy.

close-link