Zarejestruj się

14 MARCA 2019

Warszawa

GOLDEN FLOOR

Zarejestruj się,
zanim zrobią to inni !

Cena netto

Rejestracja do 28.02.2019

995 PLN+23% VAT / 1 os.

udział w konferencji

1195 PLN+23% VAT / 1 os.

udział w konferencji i bankiecie

295 PLN+23% VAT / 1 os.

udział w bankiecie

Rejestracja po 28.02.2019

1495 PLN+23% VAT / 1 os.

udział w konferencji

1795 PLN+23% VAT / 1 os.

udział w konferencji i bankiecie

495 PLN+23% VAT / 1 os.

udział w bankiecie

To już IV edycja konferencji „Windykacja Masowa w wirtualnym świecie 2019”. Co roku spotykamy się w gronie ponad 70 praktyków, by śledzić zmiany rynkowe w obszarze windykacji i ponadto wymienić się cennym doświadczeniem. Rozwinięcie zwłaszcza „w wirtualnym świecie” zdradza na co w tym roku położyliśmy nacisk jako organizatorzy. Niezmiennie od kilku lat towarzyszy nam wzrost efektywności działań windykacyjnych dzięki zastosowaniu technologii i wykorzystaniu nowych możliwości w masowym windykowaniu należności. Z pewnością dobrze wyszkolona kadra i negocjatorzy telefoniczni czy terenowi nie zapewnią już przewagi konkurencyjnej na tym stale rozwijającym się rynku. Zwłaszcza, że w dzisiejszym świecie windykacji masowej przewagę daje umiejętne wykorzystanie technologii, która dostępna jest już na wyciągniecie ręki.

  • Dlaczego nowoczesne technologie?

    Programowanie maszynowe, blochchain w windykacji czy też możliwość windykowania należności bez użycia telefonu i wysyłki listów dają nowe możliwości. Ponadto jak wynika z raportu KRD (ZOBACZ RAPORT) główną przyczyną nieterminowych opłat jest „zapomnienie o danym zobowiązaniu” (ponad 39%). Dlatego nowoczesne narzędzia pomogą zdecydowanie w dotarciu do tej grupy zadłużonych bez konieczności kontaktu pracownika infolinii czy też wysyłki masowej korespondencji. Tak więc wirtualna rzeczywistość w windykacji masowej nie nadejdzie za kilka lat. Zatem jest dostępna już dziś. Z pewnością prelegenci tej edycji skupią się na głównie na tym aspekcie. Znając problematykę branży windykacyjnej proponujemy udział w 2 blokach tematycznych: wirtualna rzeczywistość w służbie windykacji i poza windykacyjne działania wspierające oraz warsztat windykacji sądowej i egzekucyjnej, który będzie poświęcony zwiększaniu efektywności z egzekucji w oparciu o nowe realia rynkowe.

  • Dlaczego warto wziąć udział ?

    Spotkasz partnerów, klientów i nawiążesz nowe relacje biznesowe. Poznasz narzędzia, które będziesz mógł wykorzystać już dziś do tego aby zwiększyć efektywność windykacji w swojej firmie.

  • Poprzednie edycje

      

  • O nas

    Od 2015 roku zorganizowaliśmy blisko 100 wydarzeń branżowych. Gościliśmy wyższą kadrę menedżerską z ponad 1 000 czołowych firm w Polsce. Na nasze wydarzenia zarejestrowaliśmy łącznie 2000 osób. Naszym celem jest wzrost kompetencji pracowniczych i wymiana doświadczeń. Nasze konferencje to przede wszystkim miejsce spotkań, których zadaniem jest inspiracja nowymi rozwiązaniami lub sprawdzonymi praktykami.

  • Profil uczestnika

    Windykacja Masowa jest dedykowana  dla każdego kto pracuje w dziale windykacji i odpowiada za działania windykacyjne, kieruje zespołem windykacji lub jest odpowiedzialny za procesy windykacyjne, efektywność, wprowadzanie usprawnień. Konferencję dedykujemy także właścicielom firm, wizjonerom, pracownikom i wszystkim z branży Fintech.

 Technologia w windykacji

  • Program

    9:00 – 10:00

    REJESTRACJA i NETWORKING

    Wirtualna rzeczywistość w windykacyjnej służbie

    10.00 – 10.30

    Borys Sadowski, GEKKO
    CYBERWINDYKACJA MASOWA – Narzędzia, Metody, Rozwiązania

    10.30 – 11.00

    Michał Góra, ALFAVOX
    WINDYKACJA JAKO CAŁOŚCIOWY PROCES BUDOWANIA WARTOŚCI FIRMY

    11.00 – 11.30

    Krzysztof Marzec, DEVA Group
    Nietypowe podejście do windykacji z narzędziami Google

    11:30 – 12:00

    PRZERWA KAWOWA (wspólna dla obu sal)

    12.00 – 12.30

    Michał Legumina, Atende
    Blockchain w windykacji

    12.30 – 13.00

    Marta Gilewska, BGŻ BNP Paribas
    Speech Analytics – zastosowanie inteligentnych rozwiązań głosowych w procesie windykacji

    13:00 – 14:00

    LUNCH (wspólny dla obu sal)

    Pozawindykacyjne działania, które wspierają windykację polubowną

    14.00 – 14.45

    Debata: Hity i Kity 2024
    Prowadzący Borys Sadowski. Uczestnicy: Michał Legumina, Krzysztof Marzec, Joanna Skawińska, Michał Góra, Michał Rączkowski

    14.45 – 15.00

    Piotr Wajszczak, długi.info
    Klik i po długu

    15.00 – 15.30

    Borys Sadowski, Gekko
    Warsztat Design Experiance – wprowadzenie

    Warsztaty Experience Design w Windykacji
    czyli jak zaprojektować doświadczenia dłużników.

    Pierwszy raz w Polsce. 100% praktyki. Jedyna okazja.

    ZAKRES:

    • zobacz jak poprawnie projektować doświadczenia osób zadłużonych w styku z windykacją na każdym etapie
    • dowiedz się jak budować Archetypy Klientów opóźniających płatności
    • zobacz mapowanie podróży Klienta zadłużonego w praktyce
    • poczuj jak działają emocje dłużnika i posłuchaj jego dialogów wewnętrznych
    • zrozum skąd wynikają zachowania dłużnika i naucz się nimi zarządzać

    EFEKTY 

    • będziesz wiedzieć jak zwiększyć skuteczność procesów i ściągalności zwiększając jednocześnie satysfakcję Klientów
    • zaplanujesz optymalizację treści pism i smsów
    • zmienisz na lepsze scenariusze rozmów windykacyjnych
    • zminimalizujesz reklamacje i przejścia Klientów do konkurencji
    • namierzysz najgroźniejsze „czerwone flagi” w swojej organizacji

     

    15:30 – 16:00

    PRZERWA KAWOWA (wspólna dla obu sal)

    16.00 – 17.00

    Borys Sadowski, Gekko
    Warsztat Design Experiance – wprowadzenie

    18:00 – 21:00 BANKIET

  • Prelegenci

     

    PIOTR WAJSZCZAK

    Bloger Roku 2010 w kategorii blogów profesjonalnych, jeden z pomysłodawców dlugi.info będącego samoobsługowym serwisem ogłoszeniowym dzięki któremu firmy i konsumenci samodzielnie odzyskują pieniądze. Entuzjasta nowoczesnych technologii, używał Allegro zanim stało się to modne…

     

     

    Michał GóraMICHAŁ GÓRA

    Prezes Zarządu, ALFAVOX

    Ekspert Customer Care w globalnych projektach na rynkach USA, Indii, Argentyny i Meksyku. Strateg i wizjoner. Autor przełomowych rozwiązań technologicznych, w tym wirtualnych oddziałów dla branży finansowej. Wyznacza strategiczny kierunek rozwoju we wszystkich obszarach działania firmy. Doceniając ludzi i wartość kapitału ludzkiego, ukształtował Alfavox jako silnego gracza odnoszącego sukcesy na międzynarodowych rynkach. Partnerstwo z klientami i doskonałe rozpoznawanie potrzeb wpisał w misję i strategię działania firmy. W efekcie jego pracy Alfavox jako lider na rynku polskim działa także w 12 krajach, realizując projekty m.in. dla Grupy Aviva, T-Mobile Usługi Bankowe, Alior Bank i firm z Grupy Virgin. Pasjonat doświadczania wrażeń kulturalnych na wszystkich kontynentach, do dziś zwiedził 250 miast na całym świecie.

     

    KRZYSZTOF MARZEC

    CEO, Google Ads Trainer – DEVA Group

    CEO @ DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

     

    BORYS SADOWSKI

    Jeden z najbardziej uznanych w Polsce ekspertów w zakresie psychologii pieniądza i długu oraz praktyki windykacji. Pomaga długofalowo zwiększać skuteczność i motywację w działach windykacji dużych firm. Dyrektor Generalny w firmie GEKKO Collections, która od 2003r. jest liderem rynku edukacji windykacyjnej w Polsce.

    Dyrektor Działu Badań w Fundacji Instytut Windykacji. Badacz trendów i najskuteczniejszych rozwiązań w branży windykacyjnej. Propagator proklienckiego podejścia w odzyskiwaniu należności oraz prewindykacji.

     

    Michał Legumina

    Dyrektor Działu Innowacji i Rozwoju, Atende SA

    Absolwent Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego.  Ukończył studia Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego. Wieloletnie doświadczenie w branży informatycznej zdobył w polskich i międzynarodowych firmach IT, świadcząc usługi doradcze i projektując rozwiązania dla sektorów: telekomunikacji, ubezpieczeń, finansów i wielu innych. Jest jednym z pomysłodawców, a zarazem głównym architektem oryginalnego rozwiązania ChainDoc firmy Atende S.A., opartym na technologii blockchain. Specjalizuje się w technologiach blockchain oraz Internetu Rzeczy.

     

    Marta GilewskaMARTA GILEWSKA

    Absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych SGGW. Od 15 lat związana z bankowością, w tym ponad 10 lat z windykacją. Doświadczenie zdobywała od stanowiska młodszego specjalisty (telefoniczna obsługa Klienta), do szefa działu windykacji. Posiada duże doświadczenie w budowaniu strategii windykacji telefonicznej i optymalizacji procesowej. Obecnie na stanowisku Dyrektora Biura Windykacji i Restrukturyzacji w BGŻ BNP Paribas S.A. odpowiedzialna za proces windykacji portfela kredytów hipotecznych, małych i średnich przedsiębiorstw, a także proces monitoringu klienta indywidualnego. Uczestniczka projektu wolontariackiego Bankowcy dla Edukacji BAKCYL.

     

    JOANNA SKAWIŃSKAJOANNA SKAWIŃSKA

    Z windykacją związana od 2004 roku, kiedy stawiała „pierwsze kroki” w pracy w call center bankowym, pracując ‘na słuchawkach’ i prowadząc negocjacje z Klientami. W ciągu następnych kilku lat jej ścieżka kariery w call center prowadziła od stanowiska Lidera Operacyjnego przez Kierownika Sekcji po Kierownika Zespołu Windykacji. Od 2008 roku pracowała w Alior Bank S.A., gdzie odpowiadała za zbudowanie procesu windykacji telefonicznej, dobór pracowników oraz wdrożenie systemów i rozwiązań wspierających procesy windykacyjne. Podczas pracy w Alior Banku S.A. odpowiadała także za wdrożenie procesów monitoringu portfela kredytowego oraz stworzenie procedur obsługi Klienta. W SGB-Banku S.A., gdzie odpowiadała za monitoring portfela kredytowego pod kątem oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej oraz terminowości spłaty. Obecnie zaangażowana trenerka windykacji i analityk biznesowy w branży IT. Uważa, że praca z ludźmi i nad ludźmi jest podstawowym zadaniem organizacji, gdyż bez ich zaangażowania w realizację procesów, nawet najlepszy menedżer nie osiągnie sukcesu.

     

    MICHAŁ RĄCZKOWSKI

    Adwokat, Partner Zarządzający kancelarii RK Legal, specjalista z zakresu prawa cywilnego i postępowań sądowych. W kancelarii koordynuje współpracę
    z instytucjami finansowymi w zakresie obsługi aktywów wierzytelnościowych B2C.

    Od 12 lat zarządza kancelarią RK Legal, świadczącą usługi prawne dla biznesu. Kancelaria, której zespół liczy dziś ponad 120 osób, na przestrzeni lat połączyła rzetelną obsługę prawną z ofertą zarządzania wierzytelnościami. Dzięki temu może profesjonalnie doradzać przedsiębiorcom w kluczowych aspektach prowadzonej działalności. RK Legal jest członkiem m.in. Polskiego Związku Zarządzania Wierzytelnościami oraz Euro Collect Net Lawyers – sieci firm wyspecjalizowanych w obsłudze wierzytelności na terenie UE i poza nią. Kancelaria posiada licencję KNF na zarządzanie funduszami sekuryzytacyjnymi.

    Kancelaria RK Legal  obsługuje wierzytelności B2C oraz należności korporacyjne B2B, także na rynkach zagranicznych. W portfolio naszych klientów są banki, instytucje pożyczkowe, firmy leasingowe, fundusze sekuratyzacyjne oraz podmioty z branży energetycznej i telekomunikacyjnej.

    Michał Rączkowski jest autorem licznych komentarzy prasowych oraz współautorem wydanej w 2018 publikacji: „Ustawa o komornikach sądowych. Ustawa o kosztach komorniczych. Komentarz.” Wydawnictwa Wolters Kluwer. Od wielu lat zasiada w radach nadzorczych spółek handlowych. Swoim doświadczeniem dzieli się z Państwem w trakcie licznych konferencji branżowych i szkoleń.

     

 Windykacja Sądowa i Egzekucyjna

  • Program

    9:00 – 10:00

    REJESTRACJA i NETWORKING

    Warszat windykacji sądowej i egzekucyjnej

    10.00 – 11.30

    Sędzia Przemysław Wojnicz
    Część 1 – Skutki przelewu wierzytelności dla toczących się postępowań sądowych i egzekucyjnych

    O WARSZTACIE:

    JAK ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚCI EGZEKUCJI Z WYNAGRODZENIA ZA PRACĘ

    Czy egzekucja z wynagrodzenia może być skuteczniejsza? Jakie błędy popełniają wierzyciele masowi i komornicy w realizacji tego sposobu egzekucji. Optymalny wniosek egzekucyjny a jego optymalna realizacja przez komornika.

    SKUTKI PRZELEWU WIERZYTELNOŚCI DLA TOCZĄCYCH SIĘ POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH I EGZEKUCYJNYCH

    Skutki zawiadomienia sądu o przelewie – w toku procesu, po jego zakończeniu. Oznaczenie wierzyciela w wydanym wyroku a sprawne uzyskanie klauzuli wykonalności i wszczęcie egzekucji.

    Skutki zawiadomienia komornika o przelewie. Czy uda się utrzymać w toku postępowanie egzekucyjne na rzecz wierzyciela wstępującego bez narażenia się na przedawnienie roszczeń.

    NOWY SYSTEM OPŁAT EGZEKUCYJNYCH

    Zasada obciążenia wierzyciela opłatą od umorzonych postępowań egzekucyjnych. Jak unikać obciążenia opłatą? Nowy kształt wniosków o umorzenie postępowania egzekucyjnego z uwzględnieniem układów ratalnych, odroczenia spłaty, zapłaty należności i zgonu dłużnika.

    ODPOWIEDZIALNOŚĆ WIERZYCIELA MASOWEGO ZA POSŁUŻENIE SIĘ NIEAKTUALNYM ADRESEM ZAMIESZKANIA DŁUŻNIKA

    Jak zminimalizować ryzyko poniesienia przez wierzyciela kosztów procesu i egzekucji po przywróceniu dłużnikowi terminu do złożenia środka odwoławczego od orzeczenia sądu? Jak blokować rozstrzygnięcia komornika obciążające wierzyciela kosztami postępowania egzekucyjnego?

    11:30 – 12:00

    PRZERWA KAWOWA (wspólna dla obu sal)

    12.00 – 13.30

    Sędzia Przemysław Wojnicz
    Część 2  – Nowy system opłat egzekucyjnych

    13:00 – 14:00

    LUNCH (wspólny dla obu sal)

    14.00 – 15.00

    Sędzia Przemysław Wojnicz
    Część 3 – Odpowiedzialność wierzyciela masowego za posłużenie się nieaktualnym adresem zamieszkania dłużnika

    Pozawindykacyjne działania, które wspierają windykację sądową i egzekucyjną

    15.00 – 15.30

    Patryk Laskorzyński, AEGON
    Zarządzanie masowymi procesami sądowymi a kompetencje managerskie: część 1

    15:30 – 16:00

    PRZERWA KAWOWA (wspólna dla obu sal)

    16.00 – 16.30

    Patryk Laskorzyński, AEGON
    Zarządzanie masowymi procesami sądowymi a kompetencje managerskie: część 2

    16.30 – 17.00

    Łukasz Rączkowski, BIG InfoMonitor
    Raport osób zadłużonych 2018. Najnowsze dane gospodarcze i kredytowe.

    18:00 – 21:00 BANKIET

  • Prelegenci

     

    PRZEMYSŁAW WOJNICZ

    Sędzia Sądu Rejonowego w Zielonej Górze, Przewodniczący Wydziału IX Egzekucyjnego, do końca 2018 r. Główny Specjalista w Departamencie Wykonania Orzeczeń i Probacji Ministerstwa Sprawiedliwości, autor publikacji z dziedziny postępowania egzekucyjnego oraz uznany trener z blisko 20 letnią praktyką na rynku szkoleń

     

    DR. PATRYK LASKORZYŃSKI

    Head of Legal and Compliance – AEGON

    Dr Patryk Laskorzyński jest adwokatem i radcą prawnym specjalizującym się w problematyce windykacji, finansów i bankowości oraz ubezpieczeń. Od blisko dwóch dekad doradza krajowym i zagranicznym bankom, funduszom inwestycyjnym, towarzystwom ubezpieczeniowym oraz firmom windykacyjnym w kwestiach regulacyjnych, strukturyzowaniu i realizacji transakcji finansowych, w tym w szczególności nabywaniu portfeli wierzytelności pieniężnych, jak również w zarządzaniu pakietami wierzytelności, masowych postępowaniach sądowych oraz windykacji i egzekucji.

     

    ŁUKASZ RĄCZKOWSKI

    Menadżer Zespołów Relacji z Klientami JST i MŚP, BIG InfoMonitor, Grupa BIK

    Ekspert białego wywiadu i informacji gospodarczej. Od kilku lat pracuje w Biurze Informacji Gospodarczej InfoMonitor z Grupy BIK wspierając jednostki samorządu terytorialnego i MŚP w odzyskiwaniu należności za pomocą miękkich narzędzi windykacyjnych. Jest zaangażowany w poprawę bezpieczeństwa prowadzenia działalności gospodarczej, orędownik uczciwego prowadzenia biznesu, edukator i popularyzator odpowiedzialności gospodarczej. Wcześniej pracował w międzynarodowej wywiadowni gospodarczej BISNODE.

     

     

14 MARCA 2019

Warszawa

GOLDEN FLOOR, ul. Chłodna 51

Cena netto

Rejestracja do 28.02.2019

995 PLN+23% VAT / 1 os.

udział w konferencji

1195 PLN+23% VAT / 1 os.

udział w konferencji i bankiecie

295 PLN+23% VAT / 1 os.

udział w bankiecie

Rejestracja po 28.02.2019

1495 PLN+23% VAT / 1 os.

udział w konferencji

1795 PLN+23% VAT / 1 os.

udział w konferencji i bankiecie

495 PLN+23% VAT / 1 os.

udział w bankiecie

Zarejestruj się,
zanim zrobią to inni !

PARTNERZY MERYTORYCZNY

PARTNERZY KONFERENCJI

alektum alfavox-logo VSOFT

PARTNERZY KONFERENCJI

ceo.com.pl KREATORZY loan magazinealterweb kariera w finansach cena biznesuporadnik pracownika poradnik przedsiebiorcy

REJESTRACJA

Rejestracja na wydarzenie zakończona...

Masz pytanie? Skontaktuj się ze mną !

BOK

tel. 533 348 480

e-mail: bok@practicalevents.pl

 
Rejestracja na wydarzenie zakończona...
close-link