O KONFERENCJI

CEL – MISJA

Celem spotkania jest omówienie praktycznych wskaźników efektywności KPI w windykacji, które codziennie wspierają nas w organizacji procesu i analizy pracy, a także motywują do działania, aby osiągać jeszcze lepsze wyniki, stanowią również narzędzie do podejmowania decyzji i doskonalenia strategii.

METODYKA

Prezentacja praktycznych wskaźników KPI wykorzystywanych w codziennej pracy kluczowych dla całego procesu windykacji.

KORZYŚCI

Udział pozwoli:

  • Wytypować wskaźniki, które rzeczywiście autentycznie opisują proces windykacji
  • Dokonać benchmarkingu wskaźników między różnymi rynkami/branżami
  • Wymienić się praktyczną wiedzą i wzajemnie zainspirować pomysłami
  • Poszerzyć grono kontaktów biznesowych
  • Opisać jakość, skuteczność, efektywność w liczbach
  • Poznać KPI jako narzędzie kontroli menedżerskiej
  • Uodpornić się na pułapki w analizach wykonania strategii i osiągniętych wyników

MÓWCY, czyli PRAKTYCY PRAKTYKOM

sw

Sławomir Wojtasik – Prezes Zarządu w Catobe

Jest twórcą sprawdzonych i nowoczesnych aplikacji usprawniających pracę komorników sądowych.

Wykształcenie: Ukończone studia prawnicze w Krakowskiej Szkole Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie oraz ukończona Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Bytomiu.

Doświadczenie zawodowe: ukończony kurs aplikacji komorniczej w latach 2010-2011. Doświadczenie z zakresu egzekucji sądowej zdobył podczas pięcioletniej pracy u kilku komorników sądowych, dzięki czemu wie jak wygląda praca w różnych kancelariach komorniczych. To doświadczenie pozwoliło stworzyć najnowocześniejsze na rynku oprogramowanie, automatyzujące pracę kancelarii, oszczędzające czas pracy i zwiększające efektywność pracy komornika oraz zwiększając zyski prowadzonej działalności egzekucyjnej.

jz

Joanna Zdanowicz, Kierownik ds. Windykacji Zewnętrznej w Provident

Posiada 18 letnie doświadczenie w branży windykacyjnej, które obejmuje obszar współpracy z zewnętrznymi kontrahentami (outsourcing usług windykacyjnych) oraz obszar  dochodzenia należności na drodze sądowo-egzekucyjnej.

Absolwentka Wydziału Zarządzania Biznesem w Wyższej Szkole Zarządzania Polish Open University, w 2004r. uzyskała dyplom studiów MBA Oksford Brooks University. Doświadczenie w branży windykacyjnej zdobywała w T-Mobile Polska S.A. zarządzając m.in  procesami egzekucji komorniczej. W ramach współpracy z Konfederacją Lewiatan aktywnie uczestniczyła w spotkaniach eksperckich z przedstawicielami Banku Światowego i Ministerstwa Sprawiedliwości, dotyczących usprawnień w obszarze dochodzenia roszczeń przez przedsiębiorców (2012r). Od 2013 roku w Provident Polska S.A. odpowiada m.in. za współpracę z Firmami Windykacyjnymi obsługującymi wierzytelności na zlecenie,  proces sądowo-egzekucyjny i współpracę z Kancelariami Komorniczymi, współracuje także z Biurami Informacji Gospodarczej. W ramach wieloletniej współpracy z Konfederacją Lewiatan jako ekspert aktywnie uczestniczy w wypracowywaniu rozwiązań i opiniowaniu projektów związanych z szeroko pojętym dochodzeniem roszczeń przez przedsiębiorców.

jz
ikm

Iza Kwiatkowska-Mieszewska, – Kierownik Wydziału Monitorowania Należności w Bank Millennium

Menadżerka z wieloletnim stażem w branży bankowej. Od początku kariery zawodowej związana z Bankiem Millennium. Brała udział w tworzeniu struktur telesprzedaży w banku, współodpowiedzialna za procesy telefonicznej obsługi klientów.

Od 2010r kieruje zespołem wczesnej windykacji klientów detalicznych. Entuzjastka procesu zmiany i stałego usprawniania działań. Jej ulubionym narzędziem pracy jest excell.

ak

Aneta Kaniewska, Dyrektor Centrum Finansów w Tauron Obsługa Klienta sp. z o.o.

Prawnik z wykształcenia, manager, trener, doradca i coach z 18-letnim doświadczeniem zakresie zarządzania należnościami w obszarach B2B i B2C.

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Wydziale Zarządzania Kapitałem Ludzkim Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Swoje doświadczenie zawodowe początkowo w latach 2001-2004 zdobywała w firmach branży finansowej (SSE/PSE, KBC, Żagiel). W latach 2004-2016 związana z branżą ubezpieczeniowa gdzie brała udział w stworzeniu struktur windykacyjnych w PZU SA i PZU Życie SA. Stworzyła unikalną – ponad 140 osobową sieć windykatorów terenowych wyspecjalizowanych w windykacji usług ubezpieczeniowych. Współodpowiedzialna za wdrażanie lean managmentu w obszarze windykacji, co przełożyło się na poprawę efektywności obsługiwanych procesów. Obecnie zarządza Centrum Finansów w Tauron Obsługa Klienta sp. z o.o. gdzie zajmuje się rozwojem struktury zarządzania należnościami, płatnościami oraz obsługą transakcyjną w branży energetycznej.

Posiada doświadczenie w zakresie budowy strategii zarządzania i rozwoju pracowników, inicjowania i przeprowadzenia projektów zmian organizacyjnych nakierowanych na zwiększenie efektywności i jakości nadzorowanych obszarów oraz zmniejszenia kosztów realizowanych procesów. Prowadziła wiele szkoleń oraz była prelegentem konferencji z zakresu szeroko rozumianej windykacji.

W swej pracy dba o to, by bazować na potencjale ludzi, z którymi współpracuje.

ak

Jerzy Kachnowicz, Head of Risk

Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego na Wydziale Prawa i Administracji, na kierunku Prawo. Obecnie Studiuje w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Executive MBA. W latach 2005 – 2010 pracował w GE Money Banku S.A. gdzie odpowiadał za zarzadzanie zespołem egzekucji w Dziale Windykacji Prawnej. W 2010 dołączył do Alior Banku gdzie był odpowiedzialny za budowę i doskonalenie struktury organizacyjnych, zespołu windykacji prawnej i restrukturyzacji Klienta Indywidulanego. Od 2015 r. zrządzał pracą Departamentów Windykacji, Analiz oraz obszarem ryzyka w faktoringu. Posiada wieloletnie doświadczenie w skutecznym i efektywnym prowadzeniu procesów windykacji i oceny ryzyka zarówno w firmach o złożonej strukturze, jak również start-upach.

PROGRAM

KIEDY I GDZIE?

17 MAJA 2018

WARSZAWA

UL. CHŁODNA 51

 

REJESTRACJA

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ TERAZ NA NASZE SZKOLENIE,

ŚPIESZ SIĘ, ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA !

DO 20 KWIETNIA 995 ZŁOTYCH NETTO

DO 30 KWIETNIA 1 495 ZŁOTYCH NETTO

OD 1 MAJA 2 495 ZŁOTYCH NETTO

KONTAKT

BOK

tel. 737 463 480

e-mail: bok@practicalevents.pl

 
Rejestracja na wydarzenie zakończona...
close-link
Rejestracja na wydarzenie zakończona...
close-link