P A R T N E R

O SZKOLENIU

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu Kluczowe wskaźniki efektywności?

Kluczowe wskaźniki efektywności czyli KPI

(key performance indicators) to mierniki dzięki którym można ocenić funkcjonowanie firmy, wychwytywać obszary nieefektywności, śledzić zmiany w czasie. Dają podstawę do budowania zorientowanej na wyniki kultury firmy, czy też służą jako źródło obiektywnej informacji zwrotnej dla pracowników, menedżerów, zarządów. Kluczowe wskaźniki efektywności są narzędziem pozwalającym szybko podejmować decyzje, planować działania czy reagować na pojawiające się problemy, pozwalają ocenić skuteczność działań biznesowych. Dobrze dobrane kluczowe wskaźniki efektywności pozwalają ograniczyć dużą ilość informacji do najbardziej potrzebnych danych, które dają najlepszy obraz realizacji wyznaczonych celów. Kluczowe wskaźniki efektywności są charakterystyczne dla danej firmy, konkretnego stanowiska i będą się różnić w zależności od charakterystyki przedsiębiorstwa, branży, wielkości firmy bądź strategii działania.

Dzięki udziałowi dowiesz się: co wpływa na motywację pracowników?, Jakie są obecne trendy? jak pracować ze wskaźnikami KPI?, Jakie KPI wyznaczyć dla każdego z obszarów biznesu?, Jak dobrać wskaźniki KPI?, Jaka jest złota zasada przy ustalaniu KPI?

Dołącz do praktyków i zacznij stosować Kluczowe wskaźniki efektywności.

PRELEGENCI

Michał Góra
focus

Tomasz Paprocki

Związany z rynkiem telekomunikacyjnym od 14 lat. W Focus Telecom Polska odpowiedzialny za sprzedaż i rozwój produktów korporacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem systemu wielokanałowej komunikacji – Focus Contact Center. Ekspert rynku call / contact center w Polsce, wielokrotnie cytowany w mediach. Prelegent konferencji i kongresów branżowych oraz jeden z autorów FocusBloga, poświęconego szeroko pojętej tematyce IT i systemów komunikacyjnych. Absolwent Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Ekspert odpowiada na pytania dotyczące zarządzania sprzedażą, innowacyjnych narzędzi usprawniających sprzedaż oraz obsługę klienta oraz rynku call / contact center.

Michał Góra
t-mobile

Tomasz Kalinowski

Michał Góra
invipay

Kamil Niewiatowski

Od początku kariery związany z rynkiem finansowym i finansowaniem małych i średnich firm. Zdobywał doświadczenie przechodząc kolejno przez szczeble kariery od Doradcy do Dyrektora Sprzedaży zarówno w instytucjach bankowych jak i spółkach z sektora Fintech. Z sukcesem budował i zarządzał zespołami sprzedaży zarówno call center, sieci brokerskiej jak i sieci mobilnej. Zwolennik zwinnego zarządzania, nowych technologii i procesowego podejścia do sprzedaży.

Michał Góra
pgnig

Daniel Stańczuk

Od początku kariery związany z rynkiem finansowym i finansowaniem małych i średnich firm. Zdobywał doświadczenie przechodząc kolejno przez szczeble kariery od Doradcy do Dyrektora Sprzedaży zarówno w instytucjach bankowych jak i spółkach z sektora Fintech.

Michał Góra
wolters

Małgorzata Królczyk

Michał Góra
klinika

Rafał Jarosz

Trener biznesowy, menadżer i konsultant. Od 12 lat związany z obszarem outsourcingu,obsługi Klienta i sprzedaży.  Specjalizuje się w rozwiązaniach wspierających zarządzanie relacjami i doświadczeniami Klientów (CEM/CX), podnoszeniu efektywności operacyjnej działów operacyjnych i IT, analityce biznesowej dla front i back-office oraz wymiarowaniu rozwiązań technologicznych klasy call/contact center i CRM. Jako trener zajmuje się jakością i skutecznością obsługi klienta, analityką biznesową, sprzedażą oraz zarządzania projektami. Twórca projektu KlinikaCallCenter.pl, prelegent i prowadzący podczas kilkunastu konferencji branżowych. Wyróżniony tytułem „2013 Industry Champion” przez największy vortal i stowarzyszenie branżowe ContactCenterWorld.com. Ekspert w obszarze CEM, CRM i Contact Center Fundacji ProProgressio oraz Alior Instytut Biznesu. Był audytorem w ramach projektu „Firma Przyjazna Klientowi”.

PROGRAM

  • Tomasz Paprocki

    Obsługa Klienta w kanałach elektronicznych – trendy, technologie i dobre praktyki.

    Dlaczego dobra obsługa już nie wystarcza?

    Dobre praktyki w obsłudze Klienta – Omnichanel, Customer satisfaction, Customer experience,”Klientocentryczność”.

    Metody pomiaru i oceny wyniku (KPI, FCR, SLA).

    Budowanie work flow i zarządzanie procesem obsługi w metodologii Ticket.

    9:45 - 10:30

  • Małgorzata Królczyk

    TBD

    9:45 - 10:30

  • Daniel Stańczuk

    9:45 - 10:30

  • Tomasz Kalinowski

    Efektywne zarządzanie procesem:

    wskaźniki i KPI’s procesu w odróżnieniu od mierzenia efektywności pracowników, różnice w zakresie i zastosowaniu.

    9:45 - 10:30

  • LUNCH

    9:45 - 10:30

  • Rafał Jarosz

    MINI WARSZTAT: TBD

    9:45 - 10:30

  • Kamil Niewiatowski

    Jak opierając się na operacyjnych KPI zwiększyć sprzedaż i poprawić jakość obsługi Klienta.

    Tradycyjne KPI w sprzedaży?

    Jak wyznaczyć nowe KPI?

    Dlaczego warto je wyznaczyć?

    Jakie dają efekty?

    9:45 - 10:30

REJESTRACJA

Zarejestruj się już teraz na szkolenie,

śpiesz się ilość miejsc ograniczona!

CENA SZKOLENIA:

do 26 października

1295 zł netto

po 26 października

1795 zł netto

KIEDY I GDZIE?

15 LISTOPADA 2018

WARSZAWA,

WARSAW TRADE TOWER

UL. CHŁODNA 51

KONTAKT

BOK

tel. 533 348 480

e-mail: bok@practicalevents.pl

 
Rejestracja na wydarzenie zakończona...
close-link
Rejestracja na wydarzenie zakończona...
close-link