WARSZAWA

20.02.2018

Jest mnóstwo pytań na które chcielibyśmy tym spotkaniem odpowiedzieć.

  • Czym jest feedback i do czego służy w teorii każdy wie, ale zastanówmy się jaką rolę feedback odgrywa w organizacji?
  • Czy jest motywatorem czy stoperem dla pracowników?
  • Czym jest konstruktywny feedback, czy można go zdefiniować dla każdego w ten sam sposób?
  • Czy potrafimy informację zwrotną doskonale uporządkować i bazować na niej w codziennej komunikacji?
  • Czy feedback może stymulować rozwój managera?
  • Kim jest „krytyk wewnętrzny” i jak wpływa na zarządzanie sobą w czasie oraz delegowanie zadań?
  • A gdzie w tym wszystkim jest miejsce na mechanizmy emocjonalne?
  • Jak wykorzystać wiedzę o różnicach pokoleniowych w budowaniu skutecznej informacji zwrotnej?

Naszym zadaniem jest przestawienia alternatywnych możliwości, praktycznych historii, które finalnie przekazują iskrę w formie inspiracji. Pokażemy i pobudzimy empatię oraz umiejętności dostrzegania różnych perspektyw.

Całość wydarzenia zbudowana jest w oparciu o cykl kolba i grywalizację. Dwie metody, dzięki którym model uczenia się przez doświadczenia staje się przyjemniejszy, bardziej interaktywny oraz integruje grupę do wspólnej pracy.

ZAPLANUJ NAS W KALENDARZU ZE WZGLĘDU NA:

FORMUŁĘ

okrągłe, warsztatowe stoły.

KONKRETNE ROZWIĄZANIA

praktyczne przykłady, realne problemy, rzeczywiste rozwiązania.

NETWORKING

interakcje i inspiracje najlepszych praktyków w Polsce.

Formuła - okrągłe stoły

tworzymy stoły warsztatowe dobierając do nich strategicznie od 5 do 8 uczestników, tym samym uruchamiając silną i różnorodną grupę.

Ta specyficzna formuła polega na zrzeszaniu i aktywizowaniu ze sobą szeregu osób, które w rzeczywistym świecie mogą się nigdy nie spotkać. Pracując razem wymieniamy się doświadczeniami co w słowniku ekspertów pięknie nazwane zostało „twórczą kradzieżą”. Cała konferencja przebiega w tej formule co niesamowicie wpływa na atmosferę i integrację praktyków.

Od merytoryki do praktyki

prelegenci to eksperci z czołowych firm m.in.:
Nowa Era, Tipping Point, Iglotex, Jacobs Douwe Egberts

Dobre praktyki opracowane przez innowacyjnych i utalentowanych prelegentów, którzy inspirują do budowania jeszcze lepszego procesu hr i wewnętrznej komunikacji.

Rozwiązania stosowane w Polsce

zachodnie trendy, a polskie realia, mówimy o tym co możliwe i o tym co przyszłościowe. Nie zabraknie zachodnich trendów - tych praktycznych, usprawniających proces.

PRELEGENCI TO OSOBY, KTÓRE SĄ EKSPERTAMI W DZIEDZINIE HR, LOGISTYKI, KOMUNIKACJI I ZARZĄDZANIU ZESPOŁAMI W ORGANIZACJI

WSPIERANIE BIZNESU KONKRETNYMI PRZYKŁADAMI – INNOWACJE I NOWINKI W ŚWIECIE HR

INTEGRACJA UCZESTNIKÓW
I SWOBODNE ROZMOWY

CENA UDZIAŁU:

Rezerwując miejsce do
15 grudnia 2017 roku
995 złotych netto

 

Rezerwując miejsce do
15 stycznia 2018 roku
1 195 złotych netto

 

Rezerwując miejsce po
15 stycznia 2018 roku
1 495 złotych netto

Rejestracja na wydarzenie zakończona...
close-link
Rejestracja na wydarzenie zakończona...
close-link