Zarejestruj się

Serdecznie zapraszamy na I edycję Letniego Szczytu Windykacyjnego 2019.

Spotykamy się w niecodziennej atmosferze w podwarszawskim kurorcie Marina Diana nad Jeziorem Zegrzyńskim w gronie ponad 70 praktyków, by śledzić zmiany rynkowe w obszarze windykacji, wymienić się cennym doświadczeniem i nawiązać relacje biznesowe. Wszystko to umożliwia dynamiczna formuła konferencji, wiedza osób, które reprezentują różne organizacje w ramach branży windykacyjnej, aktualne zagadnienia i wreszcie debaty z udziałem expertów. Po części merytorycznej przewidzieliśmy wspólny networking we wspaniałych okolicznościach przyrody.

Serdecznie zapraszamy na I edycję Letniego Szczytu Windykacyjnego 2019.

Spotykamy się w niecodziennej atmosferze w podwarszawskim kurorcie Marina Diana nad Jeziorem Zegrzyńskim w gronie ponad 70 praktyków, by śledzić zmiany rynkowe w obszarze windykacji, wymienić się cennym doświadczeniem i nawiązać relacje biznesowe. Wszystko to umożliwia dynamiczna formuła konferencji, wiedza osób, które reprezentują różne organizacje w ramach branży windykacyjnej, aktualne zagadnienia i wreszcie debaty z udziałem expertów. Po części merytorycznej przewidzieliśmy wspólny networking we wspaniałych okolicznościach przyrody.

6 CZERWCA

HOTEL MARINA DIANA

NAD ZALEWEM

ZEGRZYŃSKIM

WCZASOWA 24

BIAŁOBRZEGI

PRZEDSPRZEDAŻ DO 28.05.2019

UDZIAŁ W KONFERENCJI I INTEGRACJI

950 PLN + VAT
1245 PLN + VAT

UDZIAŁ W SAMEJ KONFERENCJI

700 PLN + VAT
995 PLN + VAT

UDZIAŁ W SAMEJ INTEGRACJI

295 PLN + VAT
395 PLN + VAT

NOCLEG
W HOTELU MARINA DIANA

240 PLN + VAT
/ pokój 1-os. ze śniadaniem

224 PLN + VAT
/ pokój 2-os. ze śniadaniem

Dlaczego warto wziąć udział?

Spotkasz partnerów, klientów i nawiążesz nowe relacje biznesowe. Poznasz narzędzia, które będziesz mógł wykorzystać już dziś do tego aby zwiększyć efektywność windykacji w swojej firmie. Dowiesz się o zmianach w prawie, szansach i zagrożeniach jakie czekają branżę.

Lokalizacja

KONFERENCJA

Hotel MARINA DIANA nad Zalewem Zegrzyńskim
ul. Wczasowa 24, 05-127 Białobrzegi

Z uwagi na duże zainteresowanie konferencją nie ma już wolnych pokoi w hotelu Marina Diana.

NOCLEG

Hotel FOLWARK
ul. Zegrzyńska 10A, 05-126 Nieporęt

Specjalna oferta cenowa dla uczestników konferencji (cena zawiera śniadanie):

  • pokój 1-os. – 129 zł netto
  • pokój 2-os. – 169 zł netto

W celu rezerwacji noclegu prosimy o kontakt bezpośrednio z recepcją Hotelu Folwark:

tel. +48 501 937 399
e-mail: noclegi@folwarkklepisko.pl
http://klepisko.pl

Ilość miejsc ograniczona.

Profil uczestnika

Konferencję dedykujemy:

✓ managerom i pracownikom działów: windykacji, rozliczeń, monitoringu płatności

✓ prawnikom, którzy zajmują się obsługą dłużników przebywających za granicą

✓ specjalistom ds. obsługi i sprzedaży wierzytelności

✓ właścicielom i prezesom firm, którzy chcieliby zwiększyć płynność finansową

✓ uczestnikom z branży: bankowej, pożyczkowej, platform cyfrowych, dostawcom internetu i telefonii komórkowej, dostawcom energii i paliw, firmom IT i dostawcom rozwiązań digital, administracji publicznej, zarządzania wierzytelnościami, kancelariom prawnym i firmom doradczym.

Partnerzy

Partnerzy medialni


Program

9.30 – 10.00

REJESTRACJA

10.00 – 10.10

OTWARCIE KONFERENCJI I PRZYWITANIE GOŚCI
Katarzyna Guzowska-Lombara, Practical Events

PANEL: INTEGRACJA DANYCH W HURTOWNI DANYCH

10.10 – 10.40

JAKIE DANE PRZEKAZUJE WIERZYCIEL PIERWOTNY WIERZYCIELOWI WTÓRNEMU PO CESJI WIERZYTELNOŚCI: NAJCZĘSTSZE PROBLEMY.
PUNKT WIDZENIA WIERZYCIELA PIERWOTNEGO I WTÓRNEGO
Marek Rechciński, Bank Pekao

10.40 – 11.15

SKUTECZNE SPOSOBY INTEGRACJI DANYCH WIELOSKŁADNIKOWYCH.
JAK ZAIMPORTOWAĆ DANE DO BAZY W CIĄGU 24H OD CESJI WIERZYTELNOŚCI?

11.15 – 11.45

DEBATA:
NARZĘDZIA I SZYBKA OBSŁUGA BAZ DANYCH PRZY CESJI WIERZYTELNOŚCI.

Marek Rechciński – Bank PEKAO, Piotr Kostarski – Provema, Wojciech Lasoń – AASA Polska, Wojciech Romanowski – DSK Kancelaria

11.45 – 12.00

PRZERWA KAWOWA

PANEL: POSZUKIWANIE MAJĄTKU

12.00 – 12.30

SKIP TRACING I POSZUKIWANIE MAJĄTKU DŁUŻNIKA W POLSCE
Edyta Walenczyk – kancelaria Infinity, Sebastian Haraś – De Facto

12.30 – 12.45

DECYZJA UODO DOTYCZĄCA UPUBLICZNIANIA DANYCH OSOBOWYCH DŁUŻNIKÓW
Piotr Wajszczak, Inspektor Ochrony Danych w dlugi.info
– Kiedy można upublicznić dane osobowe dłużnika
– Jakie dane osobowe dłużnika można upublicznić
– W jakim celu się je upublicznia
– Przykłady w praktyce

12.45 – 13.45

MAJĄTEK ULOKOWANY W BITCOINACH. I CO DALEJ Z WINDYKACJĄ
Michał Legumina, Atende

13.45 – 14.45

LUNCH

PANEL: SKUTECZNE CALL CENTER VS. STALKING

14.45 – 15.15

DODZWANIALNOŚĆ DO DŁUŻNIKÓW – DLACZEGO INNI MAJĄ ŁATWIEJ?
Janusz Pytlak, Tide Software

15.15 – 16.00

ZARZĄDZANIE NALEŻNOŚCIAMI W FIRMACH MAŁYCH I DUŻYCH
Anna Gąsiorowska MEDIA KIT

16.00 – 16.15

PRZERWA KAWOWA

16.15 – 17.00

POZYSKIWANIE DANYCH W DOBIE RODO
Łukasz Kopaczewski, Mikołaj Ryzop, Konsorcjum Obsługi Wierzytelności Inkaso Serwis

17:00 – 22:00 NETWORKING I LETNIE ATRAKCJE NAD JEZIOREM

– KOLACJA GRILLOWA
– OGNISKO Z PIECZENIEM KIEŁBASEK
– OPEN BAR Z %
– SPEKTAKL OGNIA

Prelegenci

marek-rechcinski-large

Marek Rechciński, Dyrektor Operacyjny, Bank Pekao
Trener i doradca z 15 letnim doświadczeniem praktycznym w zakresie szeroko rozumianego zarządzania wierzytelnościami w obszarach B2B i B2C jak również tematów związanych z zarządzaniem zespołem. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał podczas pracy początkowo jako osoba tworząca systemy zarządzania należnościami w Grupie Firm Logistycznych w Polsce FM LOGISTIC. Następnie jako Dyrektor Windykacji w Polsce w Spółce COFACE zajmującej się windykacją, sporządzaniem raportów gospodarczych i ubezpieczeniem kredytu kupieckiego. Podczas kilkuletniej pracy w Banku Citi Handlowy (wcześniej Citi Financial) poszerzył swoją wiedzę w zakresie zarządzania wierzytelnościami o charakterze masowym. Prowadził wiele szkoleń, zarówno w Polsce, jak i za granicą, uczestnik i prelegent konferencji z zakresu szeroko rozumianej windykacji. Na swoim koncie ma również przeprowadzenie szczegółowego audytu w jednym z największych Banków w Polsce w zakresie przeglądu i ewentualnych rekomendacji po-audytowych w zakresie całego procesu windykacji poczynając od wczesnego procesu monitoringu, aż do sprzedaży portfela włącznie. Swoją karierę zawodową kontynuuje jako Dyrektor Operacyjny w Banku Pekao S.A. w Departament Kredytów Trudnych Klienta Korporacyjnego w zakresie małych i średnich przedsiębiorstw (SME).

piotr-kostarski

Piotr Kostarski, Provema, IPP Management
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uczelni Łazarskiego (dyplom z wyróżnieniem), certyfikowany uczestnik szkoleń organizowanych przez Instytut Allerhanda. Posiada kilkuletnie doświadczenie w budowie struktur formalnych dla produktów ubezpieczeniowych Grupy PZU, w sporach z zakresu błędów w sztuce budowlanej oraz sprawach z obszaru obsługi spółek kapitałowych. Przez ostatnie lata związany z obsługą procesów windykacji i restrukturyzacji podmiotów korporacyjnych posiadających wielomilionowe zaangażowania kredytowe. Piotr jest również praktykującym członkiem rad wierzycieli w toku postępowań upadłościowych, posiada bogate doświadczenie w budowaniu i negocjowaniu strategii polubownej spłaty zadłużenia, z wykorzystaniem dobrowolnych akwizycji nieruchomości oraz przedsiębiorstw. Prowadzi szkolenia z tematyki upadłości konsumenckiej i prawa restrukturyzacyjnego dla największych firm z branży energetycznej w Polsce.

wojciech-lason

Wojciech Lasoń, Dyrektor Działu Windykacji w AASA Polska
Aktualnie Dyrektor Działu Windykacji w Aasa Polska S.A. oraz niezależny doradca z zakresu zarządzania procesami windykacyjnymi. Manager od lat związany z rynkiem finansowym, w szczególności z windykacją. Drogę zawodową w tej dziedzinie rozpoczął w Provident Polska S.A., a następnie Coface Poland Sp. z o. o. W ostatnich latach był związany ze Spółką Regita Sp. z o. o., gdzie zajmował stanowisko Dyrektora Działu Windykacji. Podobne funkcje pełnił wcześniej w Polskich Książkach Telefonicznych oraz w Call Center Poland.

Piotr Wajszczak, Inspektor Ochrony Danych w dlugi.info
Bloger Roku 2010 w kategorii blogów profesjonalnych, jeden z pomysłodawców dlugi.info będącego samoobsługowym serwisem ogłoszeniowym dzięki któremu firmy i konsumenci samodzielnie odzyskują pieniądze. Entuzjasta nowoczesnych technologii, używał Allegro zanim stało się to modne…

Michał Legumina, Dyrektor Działu Rozwoju, ATENDE
Absolwent Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył studia Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego. Wieloletnie doświadczenie w branży informatycznej zdobył w polskich i międzynarodowych firmach IT, świadcząc usługi doradcze i projektując rozwiązania dla sektorów: telekomunikacji, ubezpieczeń, finansów i wielu innych. Jest jednym z pomysłodawców, a zarazem głównym architektem oryginalnego rozwiązania ChainDoc firmy Atende S.A., opartym na technologii blockchain. Specjalizuje się w technologiach blockchain oraz Internetu Rzeczy.

Janusz Pytlak, Wiceprezes Zarządu, Tide Software
Od 10 lat zajmuje stanowisko Wiceprezesa Zarządu Tide Software – największego podmiotu na polskim rynku dostarczającego zintegrowaną (SMS, email, ContactCenter) ofertę komunikacyjną. Klienci spółki wysyłają ponad 100 mln komunikatów miesięcznie. Zarządza działem sprzedaży, a jego głównym obszarem zainteresowania jest poprawa efektywności działań klientów z różnych branż. Wcześniej jako Wiceprezes Zarządu SUPREMIS, pierwszego Złotego Partnera firmy SAP, odpowiadał za sprzedaż systemów ERP i CRM. Brał udział w wielu projektach jako doradca, project manager.

anna-gasiorowska

Anna Gąsiorowska, Negocjator
Zarządzanie Należnościami w Firmach Małych i Dużych NA REZERWĘ ZA UOKIK lub RPO
Anna Gąsiorowska – kobieta pracująca, żadnej windykacji się nie boi. I tak już od ponad 25 lat. W wieku 24 lat zostałała Dyrektorem ds. Windykacji, kontroli kredytowej i prokurenta. Zarządzała należnościami 16 spółek Grupy Kronospan w Polsce, a także pracę działów Grupy w Europie Zachodniej, Południowej i Wschodniej. W wieku 18 lat (+VAT) założyła firmę Negocjator Anna Gąsiorowska. W myśl zasady, „gdzie diabeł nie może, tam babę pośle”, cały czas aktywnie odzyskuje należności tam, gdzie inni już dawno stracili nadzieję. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem na licznych, autorskich i unikatowych szkoleniach, na których każdy poczuje się swobodnie. Z jej szkoleń można wynieść o wiele więcej niż długopis i notes… Zarówno w życiu, jak i w sprawach biznesowych kieruje się zasadą, by do każdego człowieka, do każdej sprawy należy podejść indywidualnie. Każdy przypadek należy rozpatrywać osobno. Wyobraźcie sobie zatem, jak wyglądają jej codzienne zakupy i negocjacje ze sprzedawcą w lokalnym warzywniaku…
Anna Gąsiorowska w życiu podnosi nie tylko obciążenia finansowe, ale też te fizyczne. Jest również wielokrotną mistrzynią i wicemistrzynią Polski w kettlebell. W tym roku otrzymała powołanie do Reprezentacji Polski. Ze względu na swoje zdolności i miły głos nieznoszący sprzeciwu, jest również trenerem drużyny OCR (biegów przez przeszkody) ze Szczecinka – Husaria Race Team – Szczecinek – zawodnicy z tego klubu regularnie wygrywają lub zajmują wysokie miejsca w krajowych zawodach (ze względu na doskonałe przygotowanie fizyczne i mentalne, ale może też by nie podpaść swojej trenerce – któż to wie?), a także regularnie startują w mistrzostwach świata i Europy (dla Anny Gąsiorowskiej nie istnieją granice). W myśl zasady – „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Anna Gąsiorowska jest również dietetykiem oraz trenerem personalnym. Jednym zdaniem – sprawi, że Twój portfel przytyje, a Twój rozmiar się zmniejszy…

1-osoba

Łukasz Kopaczewski
Prezes Zarządu, Konsorcjum Obsługi Wierzytelności Inkaso-Serwis
Absolwent wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim. Zawodowo od lat związany z rynkiem wierzytelności – Prezes Zarządu w Konsorcjum Obsługi Wierzytelności Inkaso-Serwis sp. z o.o.. Doświadczony specjalista z zakresu hurowego pozyskiwania danych i wywiadów gospodarczych, w tym ustalania składników majątku osób fizycznych i prawnych. Posiada licencję dedektywa.

mikolaj-ryzop

Mikołaj Ryzop Project Manager
Konsorcjum Zarządzania Wierzytelnościami Inkaso – Service
Posiada doświadczenie zawodowe z zakresu obrotu wierzytelnościami a także prawnej windykacji należności oraz zarządzania przetwarzaniem danych osobowych w masowej skali. Pracował w międzynarodowych korporacjach, w ramach których zdobywał doświadczenie w zakresie różnych produktów i usług, pracował przy wdrożeniach systemów informatycznych dedykowanych do pracy z bazami danych, tj. Grupa Kapitałowa DT Partners (obecnie PRA Group) czy Vindix S.A., w których odpowiedzialny był m.in. za tworzenie strategii obsługi i automatyzację procesów z tym związanych. Od 2018 roku związany z DPAG, w ramach której zajmuje się procesami wdrożeniowymi systemów ochrony danych osobowych zgodnych z przepisami, w szczególności unijnymi regulacjami, a także pełni funkcję Inspektora Ochrony Danych. Do dnia dzisiejszego przeprowadził ponad 150 audytów i szkoleń w ramach w/w aktywności zawodowej. Od 2019 r., zajmuje się zarządzaniem systemem ochrony danych osobowych w Konsorcjum Zarządzania Wierzytelnościami Inkaso – Service sp. z o.o., w której jest odpowiedzialny nie tylko za zarządzanie systemem bezpieczeństwa informacji pozyskiwanych przez spółkę, to również za zarzadzanie całymi bazami danych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Rejestracja

Uczestnik 1

Uczestnik 2

Uczestnik 3

Uczestnik 4

Uczestnik 5

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 533 348 480
e-mail: bok@practicalevents.pl

DLA PARTNERÓW

Oferujemy możliwość wystawienia stoiska promocyjnego w foyer oraz dołączenia insertów do gift bag dla uczestników.
W sprawie współpracy partnerskiej zapraszamy do kontaktu na adres mailowy:
bok@practicalevents.pl lub pod nr tel. +48 533 348 480

Nowe szkolenie

close-link