Zarejestruj się

Serdecznie zapraszamy na I edycję Letniego Szczytu Windykacyjnego 2019.

Spotykamy się w niecodziennej atmosferze w podwarszawskim kurorcie Marina Diana nad Jeziorem Zegrzyńskim w gronie ponad 70 praktyków, by śledzić zmiany rynkowe w obszarze windykacji, wymienić się cennym doświadczeniem i nawiązać relacje biznesowe. Wszystko to umożliwia dynamiczna formuła konferencji, wiedza osób, które reprezentują różne organizacje w ramach branży windykacyjnej, aktualne zagadnienia i wreszcie debaty z udziałem expertów. Po części merytorycznej przewidzieliśmy wspólny networking we wspaniałych okolicznościach przyrody.

Serdecznie zapraszamy na I edycję Letniego Szczytu Windykacyjnego 2019.

Spotykamy się w niecodziennej atmosferze w podwarszawskim kurorcie Marina Diana nad Jeziorem Zegrzyńskim w gronie ponad 70 praktyków, by śledzić zmiany rynkowe w obszarze windykacji, wymienić się cennym doświadczeniem i nawiązać relacje biznesowe. Wszystko to umożliwia dynamiczna formuła konferencji, wiedza osób, które reprezentują różne organizacje w ramach branży windykacyjnej, aktualne zagadnienia i wreszcie debaty z udziałem expertów. Po części merytorycznej przewidzieliśmy wspólny networking we wspaniałych okolicznościach przyrody.

6 CZERWCA

HOTEL MARINA DIANA

NAD ZALEWEM

ZEGRZYŃSKIM

WCZASOWA 24

BIAŁOBRZEGI

LAST MINUTE

Ostatnie wolne miejsca!

900 PLN + VAT
1245 PLN + VAT

UDZIAŁ W SAMEJ KONFERENCJI

700 PLN + VAT
995 PLN + VAT

UDZIAŁ W SAMEJ INTEGRACJI

295 PLN + VAT
395 PLN + VAT

Dlaczego warto wziąć udział?

Spotkasz partnerów, klientów i nawiążesz nowe relacje biznesowe. Poznasz narzędzia, które będziesz mógł wykorzystać już dziś do tego aby zwiększyć efektywność windykacji w swojej firmie. Dowiesz się o zmianach w prawie, szansach i zagrożeniach jakie czekają branżę.

Lokalizacja

KONFERENCJA

Hotel MARINA DIANA nad Zalewem Zegrzyńskim
ul. Wczasowa 24, 05-127 Białobrzegi

Z uwagi na duże zainteresowanie konferencją nie ma już wolnych pokoi w hotelu Marina Diana.

NOCLEG

Hotel FOLWARK
ul. Zegrzyńska 10A, 05-126 Nieporęt

Specjalna oferta cenowa dla uczestników konferencji (cena zawiera śniadanie):

  • pokój 1-os. – 129 zł brutto
  • pokój 2-os. – 169 zł brutto

W celu rezerwacji noclegu prosimy o kontakt bezpośrednio z recepcją Hotelu Folwark:

tel. +48 501 937 399
e-mail: noclegi@folwarkklepisko.pl
http://klepisko.pl

Ilość miejsc ograniczona.

Profil uczestnika

Konferencję dedykujemy:

✓ managerom i pracownikom działów: windykacji, rozliczeń, monitoringu płatności

✓ prawnikom, którzy zajmują się obsługą dłużników przebywających za granicą

✓ specjalistom ds. obsługi i sprzedaży wierzytelności

✓ właścicielom i prezesom firm, którzy chcieliby zwiększyć płynność finansową

✓ uczestnikom z branży: bankowej, pożyczkowej, platform cyfrowych, dostawcom internetu i telefonii komórkowej, dostawcom energii i paliw, firmom IT i dostawcom rozwiązań digital, administracji publicznej, zarządzania wierzytelnościami, kancelariom prawnym i firmom doradczym.

Partnerzy

Partnerzy medialni


Program

9.30 – 10.00

REJESTRACJA

10.00 – 10.10

OTWARCIE KONFERENCJI I PRZYWITANIE GOŚCI
Katarzyna Guzowska-Lombara, Practical Events

PANEL: INTEGRACJA DANYCH W HURTOWNI DANYCH

10.10 – 10.55

JAKIE DANE PRZEKAZUJE WIERZYCIEL PIERWOTNY WIERZYCIELOWI WTÓRNEMU PO CESJI WIERZYTELNOŚCI: NAJCZĘSTSZE PROBLEMY.
Marek Rechciński, Bank Pekao

10.55 – 11.30

SKUTECZNE SPOSOBY INTEGRACJI DANYCH WIELOSKŁADNIKOWYCH I ODZYSKIWANIA NALEŻNOŚCI
Katarzyna Mikołajczyk, Unlock MUD

11.30 – 12.00

PRZERWA KAWOWA

12.00 – 12.45

DEBATA:
NARZĘDZIA I SZYBKA OBSŁUGA BAZ DANYCH PRZY CESJI WIERZYTELNOŚCI.

Marek Rechciński – Bank PEKAO, Piotr Kostarski – Provema, Wojciech Lasoń – AASA Polska, Wojciech Romanowski – DSK Kancelaria

12.45 – 13.00

PRZERWA TECHNICZNA

PANEL: POSZUKIWANIE MAJĄTKU

13.00 – 13.45

SKIP TRACING I POSZUKIWANIE MAJĄTKU DŁUŻNIKA W POLSCE
Edyta Walenczyk – kancelaria Infinity, Sebastian Haraś – De Facto, Jacek Wojtyżak – kancelaria Infinity

13.45 – 14.45

LUNCH

14.45 – 15.30

MAJĄTEK ULOKOWANY W BITCOINACH. I CO DALEJ Z WINDYKACJĄ
Michał Legumina, Atende

PANEL: SKUTECZNE CALL CENTER & RODO

15.30 – 16.15

DODZWANIALNOŚĆ DO DŁUŻNIKÓW – DLACZEGO INNI MAJĄ ŁATWIEJ?
Janusz Pytlak, Tide Software

16.15 – 16.30

PRZERWA KAWOWA

16.30 – 16.50

DECYZJA UODO DOTYCZĄCA UPUBLICZNIANIA DANYCH OSOBOWYCH DŁUŻNIKÓW
Piotr Wajszczak, Inspektor Ochrony Danych w dlugi.info

17:00 – 22:00 NETWORKING I LETNIE ATRAKCJE NAD JEZIOREM

– KOLACJA GRILLOWA
– OGNISKO Z PIECZENIEM KIEŁBASEK
– OPEN BAR Z %
– ok. 21:15 SPEKTAKL OGNIA na plaży

Prelegenci

marek-rechcinski-large

Marek Rechciński, Dyrektor Operacyjny, Bank Pekao
Trener i doradca z 15 letnim doświadczeniem praktycznym w zakresie szeroko rozumianego zarządzania wierzytelnościami w obszarach B2B i B2C jak również tematów związanych z zarządzaniem zespołem. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał podczas pracy początkowo jako osoba tworząca systemy zarządzania należnościami w Grupie Firm Logistycznych w Polsce FM LOGISTIC. Następnie jako Dyrektor Windykacji w Polsce w Spółce COFACE zajmującej się windykacją, sporządzaniem raportów gospodarczych i ubezpieczeniem kredytu kupieckiego. Podczas kilkuletniej pracy w Banku Citi Handlowy (wcześniej Citi Financial) poszerzył swoją wiedzę w zakresie zarządzania wierzytelnościami o charakterze masowym. Prowadził wiele szkoleń, zarówno w Polsce, jak i za granicą, uczestnik i prelegent konferencji z zakresu szeroko rozumianej windykacji. Na swoim koncie ma również przeprowadzenie szczegółowego audytu w jednym z największych Banków w Polsce w zakresie przeglądu i ewentualnych rekomendacji po-audytowych w zakresie całego procesu windykacji poczynając od wczesnego procesu monitoringu, aż do sprzedaży portfela włącznie. Swoją karierę zawodową kontynuuje jako Dyrektor Operacyjny w Banku Pekao S.A. w Departament Kredytów Trudnych Klienta Korporacyjnego w zakresie małych i średnich przedsiębiorstw (SME).

piotr-kostarski

Piotr Kostarski, Provema
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uczelni Łazarskiego (dyplom z wyróżnieniem), certyfikowany uczestnik szkoleń organizowanych przez Instytut Allerhanda. Posiada kilkuletnie doświadczenie w budowie struktur formalnych dla produktów ubezpieczeniowych Grupy PZU, w sporach z zakresu błędów w sztuce budowlanej oraz sprawach z obszaru obsługi spółek kapitałowych. Przez ostatnie lata związany z obsługą procesów windykacji i restrukturyzacji podmiotów korporacyjnych posiadających wielomilionowe zaangażowania kredytowe. Piotr jest również praktykującym członkiem rad wierzycieli w toku postępowań upadłościowych, posiada bogate doświadczenie w budowaniu i negocjowaniu strategii polubownej spłaty zadłużenia, z wykorzystaniem dobrowolnych akwizycji nieruchomości oraz przedsiębiorstw. Prowadzi szkolenia z tematyki upadłości konsumenckiej i prawa restrukturyzacyjnego dla największych firm z branży energetycznej w Polsce.

wojciech-lason

Wojciech Lasoń, Dyrektor Działu Windykacji w AASA Polska
Aktualnie Dyrektor Działu Windykacji w Aasa Polska S.A. oraz niezależny doradca z zakresu zarządzania procesami windykacyjnymi. Manager od lat związany z rynkiem finansowym, w szczególności z windykacją. Drogę zawodową w tej dziedzinie rozpoczął w Provident Polska S.A., a następnie Coface Poland Sp. z o. o. W ostatnich latach był związany ze Spółką Regita Sp. z o. o., gdzie zajmował stanowisko Dyrektora Działu Windykacji. Podobne funkcje pełnił wcześniej w Polskich Książkach Telefonicznych oraz w Call Center Poland.

Piotr Wajszczak, Inspektor Ochrony Danych w dlugi.info
Bloger Roku 2010 w kategorii blogów profesjonalnych, jeden z pomysłodawców dlugi.info będącego samoobsługowym serwisem ogłoszeniowym dzięki któremu firmy i konsumenci samodzielnie odzyskują pieniądze. Entuzjasta nowoczesnych technologii, używał Allegro zanim stało się to modne…

Michał Legumina, Dyrektor Działu Rozwoju, ATENDE
Absolwent Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył studia Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego. Wieloletnie doświadczenie w branży informatycznej zdobył w polskich i międzynarodowych firmach IT, świadcząc usługi doradcze i projektując rozwiązania dla sektorów: telekomunikacji, ubezpieczeń, finansów i wielu innych. Jest jednym z pomysłodawców, a zarazem głównym architektem oryginalnego rozwiązania ChainDoc firmy Atende S.A., opartym na technologii blockchain. Specjalizuje się w technologiach blockchain oraz Internetu Rzeczy.

Janusz Pytlak, Wiceprezes Zarządu, Tide Software
Od 10 lat zajmuje stanowisko Wiceprezesa Zarządu Tide Software – największego podmiotu na polskim rynku dostarczającego zintegrowaną (SMS, email, ContactCenter) ofertę komunikacyjną. Klienci spółki wysyłają ponad 100 mln komunikatów miesięcznie. Zarządza działem sprzedaży, a jego głównym obszarem zainteresowania jest poprawa efektywności działań klientów z różnych branż. Wcześniej jako Wiceprezes Zarządu SUPREMIS, pierwszego Złotego Partnera firmy SAP, odpowiadał za sprzedaż systemów ERP i CRM. Brał udział w wielu projektach jako doradca, project manager.

1-osoba

Edyta Walenczyk
Absolwentka Wydziału Prawa Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Od niemal 20 lat wiąże karierę zawodową z obszarem windykacji, od dziesięciu- tworzy procesy optymalizacji, analizy ryzyka i obsługi należności.  Jest Managerem z wieloletnim doświadczeniem – obejmowała m.in. takie stanowiska jak: Dyrektor Departamentu Sprzedaży, czy Dyrektor Departamentu Windykacji Bankowej i Leasingowej. W przeszłości związana z największymi instytucjami finansowymi. Przez 10 lat pełniła również rolę Wiceprezesa Międzynarodowego Instytutu Mediacji i Arbitrażu we Wrocławiu, gdzie aktywnie uczestniczyła w promowaniu alternatywnych metod rozstrzygania sporów. Od podszewki zna potrzeby sektora bankowego i leasingowego oraz temat windykacji terenowej. Biegle przygotowuje strategie procesowe oraz optymalizuje projekty windykacyjne i restrukturyzacyjne. Posiada duże doświadczenie praktyczne w skutecznym prowadzeniu mediacji, efektywnie negocjuje. Swoją obszerną wiedzą i wieloletnim doświadczeniem wielokrotnie dzieliła się jako prelegent na konferencjach.

katarzyna-mikolajczyk

Katarzyna Mikołajczyk
Wiceprezes zarządu Unlock MUD Sp. z o.o.
Od kilkunastu lat związana z branżą zarządzania wierzytelnościami. Doświadczenie zdobywała w Ultimo, GetBack, Intrum i Aforti Collections, gdzie była odpowiedzialna m.in. za tworzenie i realizację strategii windykacyjnych, budowanie efektywnych zespołów, optymalizację procesów wewnętrznych, bieżący kontakt z klientami wraz z zapewnieniem obsługi serwisowanych portfeli na najwyższym poziomie. Obecnie związana z Unlock MUD Sp. z o.o., która dla swoich klientów świadczy innowacyjne usługi wsparcia windykacji wykorzystując licencję detektywistyczną oraz instytucję Mediatora Sądowego w usługach masowych.

1-osoba

Sebastian Haraś
Współwłaściciel Agencji detektywistycznej DE FACTO Sp. Z Ograniczoną Odpowiedzialnością Sp. K.
Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Gorzowie Wlkp. Oraz Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu . Związany z windykacją należności od 2000r .W celu zwiększenia skuteczności i uzyskania przewagi w negocjacjach uzyskał w 2004 roku, licencje detektywa jako jeden z pierwszych w Polsce . Od 15 lat prowadzi Agencje Detektywistyczną ,która pozwala instytucjom finansowym i korporacjom windykacyjnym uzyskiwanie informacji niezbędnych do windykacji . Motto mojej spółki to: „bez pełnej informacji nie ma skutecznej windykacji”.

1-osoba

Jacek Wojtyżak
Adwokat, Wspólnik Infinity Sp. z o.o.

Rejestracja

Rejestracja na wydarzenie zakończona...

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 533 348 480
e-mail: bok@practicalevents.pl

DLA PARTNERÓW

Oferujemy możliwość wystawienia stoiska promocyjnego w foyer oraz dołączenia insertów do gift bag dla uczestników.
W sprawie współpracy partnerskiej zapraszamy do kontaktu na adres mailowy:
bok@practicalevents.pl lub pod nr tel. +48 533 348 480

Rejestracja na wydarzenie zakończona...
close-link
Rejestracja na wydarzenie zakończona...
close-link