Konferencje windykacja

DEBT SUMMER SUMMIT 2019 - Letni szczyt windykacyjny 2019

Serdecznie zapraszamy na I edycję Letniego Szczytu Windykacyjnego 2019. Spotykamy się w niecodziennej atmosferze w podwarszawskim kurorcie Marina Diana nad Jeziorem Zegrzyńskim w gronie ponad 70 praktyków, by śledzić zmiany rynkowe w obszarze windyk...

06 czerwiec 2019

Zalew Zegrzyński

od 295 PLN

Kluczowe wskaźniki efektywności czyli KPI w Call Contact Center

KPI (key performance indicators) to mierniki dzięki którym można ocenić funkcjonowanie firmy, wychwytywać obszary nieefektywności, śledzić zmiany w czasie.

29 marzec 2019

Warszawa

795 PLN

Windykacja Masowa 2019 w wirtualnym świecie

Windykacja Masowa to konferencja która jedna praktyków z całej Polski. W tym roku wypada jej IV edycja! Co roku spotykamy się w gronie ponad 50 praktyków, by w miłej atmosferze wymienić się doświadczeniami.

14 marzec 2019

Warszawa, Chłodna 51

od 495 PLN

Kluczowe wskaźniki efektywności w KPI w CALL/CONTACT CENTER

15 listopad 2018

Halloweenowy Bankiet Windykacyjny

Bankiet Windykacyjny, jest to wieczorne wydarzenie dla windykacji, finansów i ryzyka kredytowego, którego tematem przewodnim jest wizja windykacji 2019. Negocjacje z klientami opóźniającymi płatności. Jak pomóc poprawić sytuację finansową klien...

30 październik 2018

CCED - Credit & Collection Education Days

27 wrzesień 2018

KPI w WINDYKACJI

Celem spotkania jest omówienie praktycznych wskaźników efektywności KPI w windykacji, które codziennie wspierają nas w organizacji procesu i analizy pracy, a także motywują do działania, aby osiągać jeszcze lepsze wyniki, stanowią również na...

17 maj 2018

Windykacja Masowa 2018 edycja III

w programie dyskusja na temat: obrotu wierzytelnościami, outsourcing usług windykacyjnych, kluczowe wskaźniki efektywność (kpi), typologia dłużników w aspekcie behawioralnym

22 marzec 2018

BAL WINDYKACYJNY

w programie dyskusja na temat: obrotu wierzytelnościami, outsourcing usług windykacyjnych, kluczowe wskaźniki efektywność (kpi), typologia dłużników w aspekcie behawioralnym

11 styczeń 2018

NOC ŻYWYCH WINDYKATORÓW

27 październik 2017

Edukacja Klienta Zadłużonego - Etyka & Porozumienie & Relacyjność

19 wrzesień 2017

Kluczowe wskaźniki efektywności KPI w windykacji II edycja 2017

06 czerwiec 2017

Windykacja Masowa II edycja

15 marzec 2017

Konferencje e-learning

E-learning i Zarządzanie Wiedzą 2019

To już IV edycja konferencji „E-learning i zarządzanie wiedzą”. Co roku spotykamy się w gronie ponad 50 praktyków, by w miłej atmosferze wymienić się doświadczeniami.

21 marzec 2019

Warszawa

995 PLN

e-learning i zarządzanie wiedzą 2018 edycja III

15 marzec 2018

Konferencje prawo

Kodeks Pracy – Szkolenie

12 październik 2018

1250 PLN

1900 PLN

PRAWO RESTRUKTURYZACYJNE W PRAKTYCE - studium przypadków

Celem szkolenia jest omówienie praktycznych kwestii związanych z postępowaniami restrukturyzacyjnymi i zagadnieniami, które dotykają Bank w trakcie tychże postępowań. Prowadzący jako praktycy kilkudziesięciu postępowań zaprezentują również ...

23 kwiecień 2018

Jak się przygotować na nowe podejście do danych osobowych? Ewolucyjne zmiany 2017/2018

25 kwiecień 2017

Konferencje turystyka

Przeciwdziałanie wykorzystywaniu seksualnemu dzieci w turystyce

Wydarzenie towarzyszące targom World Travel Show 2019

20 październik 2019

Nadarzyn

Panele dyskusyjne Ministerstwa Sportu i Turystyki

Wydarzenie towarzyszące targom World Travel Show 2019

18 październik 2019

Nadarzyn

Konferencje dla menedżerów

Zarządzanie Zespołem – 4 role lidera

22 listopad 2018

INSPIRATION DAY - motywacja & pasja & fun

Wydarzenie skierowane do wszystkich, którzy poszukują niedrogich i sprawdzonych metod na zwiększenie efektywności swojej i swojego zespołu, sposobu na ekstremalną motywację i jeszcze większej ilości zabawy w codziennej pracy. Chcemy pokazać spra...

06 czerwiec 2018

feedback i modele komunikacji spotkanie interaktywne przygotowane w oparciu o cykl kolba i grywalizację

Jest mnóstwo pytań na które chcielibyśmy tym spotkaniem odpowiedzieć. Czym jest feedback i do czego służy w teorii każdy wie, ale zastanówmy się jaką rolę feedback odgrywa w organizacji? Czy jest motywatorem czy stoperem dla pracowników? Czym...

20 luty 2018

ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI OPÓŹNIAJĄCYMI PŁATNOŚCI - 2 edycja

W dobie wzrastającego zadłużenia konsumentów i przedsiębiorstw zwiększa się również liczba spraw, które można rozwiązać na poziomie windykacji polubownej. Polubownie czyli na drodze rozmowy, porozumienia, pomocy dla klientów, którzy pragną...

29 listopad 2017

Zarządzanie zespołem rozproszonym

Coraz więcej firm decyduje się na powoływanie zespołów rozproszonych. To w zasadzie wymóg dzisiejszych czasów a dokonała komunikacja pozwala na osiąganie ponadprzeciętnych wyników. Członkowie takich zespołów nie tylko są od siebie oddaleni ...

28 listopad 2017

Emocje w biznesie TABU czy klucz do efektywności biznesowej?

23 maj 2017

Nowe szkolenie

close-link

Newsletter

Zapisz się do newslettera

- otrzymuj informacje o aktualnych

wydarzeniach i promocjach!

Dziękujemy, że jesteś z nami!
Wkrótce się skontaktujemy.

close-link