komunikacja

CEL ZAJĘĆ

Dzięki przyjaznej formule escape room doświadczysz praktyki opartej na szacunku i zaangażowaniu komunikacji. Poczujesz swój wpływ na jakość nawiązywanych relacji. Dowiesz się co może stanowić barierę w dialogu przyszłości. Krótkie energetyzujące ćwiczenia pozwolą wzmocnić umiejętności budowania otwartych i wiarygodnych relacji w sytuacji zmian pokoleniowych (X,Z, baby boomer), technologicznych (aplikacje, komunikatory, social media, drony i zaprogramowane boty) i społecznych (epoka fake news, post prawdy).

Warsztat bogaty będzie w checkpointy związane z trudnościami komunikacyjnymi takimi jak praca zdalna lub w sieci. Wypracujemy techniki skutecznego wykorzystania sprawdzonych narzędzi komunikacyjnych, a wszystko rozpocznie się w oparciu o innowacyjny trend oraz fenomenem ostatnich lat – ESCAPE ROOM.

Czym jest Escape Room?

Escape Room – to autentyczna gra której początki sięgają świata online i od kilku lat funkcjonuje w rzeczywistym świecie w formie niesamowitej przygody. Zadaniem każdego uczestnika jest wydostanie się z pokoju zanim skończy się czas. Po drodze należy rozwiązać zagadki i przebrnąć przez gry zręcznościowe. Ogromnym atutem jest umiejętność pracy w grupie, efektywna komunikacja oraz zdolność korzystania z porozrzucanych danych które razem tworzą idealną całość. Jedna grupa szkoleniowa składa się maksymalnie z 10 osób. 

Dowiesz się jak:

  • Jak filtrować dane i być uważnym, aktywnym rozmówcą oraz słuchaczem?
  • Jak przyjaźnie, szczerze, konstruktywnie komunikować swoje potrzeby?
  • Jak rzetelnie wyrabiać sobie osąd?
  • Jak świadomie rozpoznawać i zapobiegać fake news?
  • Jak poprzez komunikację budować pozytywną energię/atmosferę w zespole?
  • Jak zapobiegać chaosowi informacyjnemu i wewnętrznym konfliktom?
  • Jak radzić sobie z poczuciem samotności?
  • Jak nawiązywać przyjazne relacje w „realu”?

PRELEGENCI

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA

logo-w150

Katarzyna Brachowska-Przeniosło

 

Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła certyfikowane studia podyplomowe w zakresie poradnictwa zawodowego. Posiada ponad 20 – letnie doświadczenie we wspieraniu procesów HR w organizacjach, szczególnie w zakresie oceny i rozwoju kompetencji. Prowadzi szkolenia rozwijające kompetencje społeczne, menadżerskie i osobiste. W 1994 roku współtworzyła firmę Trop – Twórcze Rozwiązywanie Problemów, zajmującą się zastosowaniem niekonwencjonalnych technik twórczego myślenia w przemyśle, administracji, reklamie, nauce i edukacji. Twórca i Konsultant w NAVIGO Grupa. W zakresie doradztwa wdraża projekty: Przygotowanie Kadry Sukcesorów na wyższe stanowiska menadżerskie, Programy typu Talent, High Potential, Coaching i mentoring w organizacji, Systemy Okresowych Ocen Pracowniczych, Assessment i Development Center, Opisy Stanowisk Pracy, Opracowanie Katalogów Kompetencji i Zadań firmowych, Programy rozwojowe. Współpracuje z Uniwersytetem SWPS (zajęcia 
z zakresu „Innowacyjności w biznesie”) oraz Akademią Leona Koźmińskiego (zajęcia z zakresu „Zintegrowanego rozwoju kompetencji” oraz „Budowania ścieżek karier”). Współautorka PODRĘCZNIKA METODOLOGII ASSESSMENT /DEVELOPMENT CENTER. Model NAVIGO Grupa. Tworzy narzędzia pomiaru kompetencji (m.in. Test kompetencji Ogólnych, metodologię tworzenia Bilansu Kompetencji dla osób 50 plus) 
i dyspozycji osobistych (m.in. współtworzyła test inteligencji, test funkcjonowania zawodowego TFZ).

kluczowe kompetencjeZapoznaj się z wywiadem na temat KLUCZOWYCH KOMPETENCJI PRZYSZŁOŚCI autorstwa m.in.: Katarzyny Brachowskiej-Przeniosło.

logo-w150

Magdalena Trzepiota

 

Psycholog, konsultant, trener, asesor z kilkunastoletnim doświadczeniem we wspieraniu procesów HR w zakresie oceny i rozwoju kompetencji. Twórca i Konsultant w NAVIGO Grupa. W zakresie doradztwa wdraża projekty: Systemy Okresowych Ocen Pracowniczych, Assessmenti Development Center, audyty kompetencyjne metodą 360 stopni, Opisy Stanowisk Pracy i Profile Pracowników, Opracowanie Katalogów Kompetencji, Programy rozwojowe dla sukcesorów oraz pracowników
Hi-Po. Tworzy narzędzia pomiaru kompetencji (skale kompetencyjne, testy, pytania rekrutacyjne, zadania diagnostyczne w ramach metodologii AC/DC). Na stałe współpracuje ze Uniwersytetem SWPS prowadząc zajęcia: „Szkolenia i rozwój pracowników” oraz „Rozwój umiejętności menedżerskich”. Jest współautorką zeszytów metodycznych skierowanych do pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia. Współautorka publikacji: PODRĘCZNIK METODOLOGII ASSESSMENT /DEVELOPMENT CENTER. Model Assessment i Development Center NAVIGO Grupa.

Adresaci:

Warsztat EFEKTYWNA KOMUNIKACJA skierowany jest do pracowników i liderów, którzy chcą skutecznie komunikować się dziś i jutro. Mierzą się z komunikacyjnymi wyzwaniami szczególnie wszechobecnymi fake news, brakiem transparentności i wiarygodności informacji, poczuciem osamotnienia i niezrozumienia w rozmowie.

Warsztat EFEKTYWNA KOMUNIKACJA jest dedykowany osobom nastawionym na rozwój i kształtowanie umiejętności interpersonalnych, a głównie pracę w zespołach, rozwiązywanie konfliktów czy poszukiwanie informacji.

PROGRAM EFEKTYWNA KOMUNIKACJA

  • Magdalena Trzepiota

    Przedstawienie, program i założenia, krótka komunikacyjna integracja.

  • Katarzyna Brachowska-Przeniosło

    Zadanie wprowadzające – escape room

    Proponujemy wykorzystanie znanej metody zabawy w ramach szkolenia. Uczestnicy pracują w grupach i ich zadaniem jest rozwiązanie szeregu zagadek na postawie znalezionych danych. Potrzebne informacje ukryte są w miejscu realizacji zadania. Należy je najpierw znaleźć, powiązać ze sobą a czasem rozszyfrować. Następnie uczestnicy rozwiązują zagadkę, by w efekcie odnaleźć hasła przewodnie zadania. Za każde odgadnięte hasło zespół otrzymuje krótką, pisemną informację na temat zmian społecznych determinujących sposób komunikacji w pracy i w życiu prywatnym.

    Umówienie głównych zmian i trendów społecznych mających wpływ na obszar komunikacji.

    Wskazanie kluczowych umiejętności komunikacyjnych.

  • Katarzyna Brachowska-Przeniosło

    Co jest prawdą w komunikacji?

    Czy istnieje obiektywna ocena sytuacji? Czym są fake news? Jak odróżniać fake news od rzetelnych informacji?

    Wpływ mowy ciała na skuteczność przekazu jako przykład psychologicznego fake news.

    Jak rzetelnie wyrabiać sobie osąd? Jak profesjonalnie przekazywać dane? Jak zareagować, gdy przekazało się fake news i zostało to zdemaskowane?

    Jak reagować, gdy druga osoba posługuje się w komunikacji fake news? Ćwiczenie konstruktywnych wzorców wypowiedzi.

  • LUNCH

  • Magdalena Trzepiota

    Jak komunikować się w transparentny sposób?

    Czym jest szczerość, transparentność i otwartość w komunikacji? Co to znaczy, że przyjmujemy postawę wycofującą, manipulacyjną, agresywną, konstruktywną w komunikacji?

    Jak w sposób szczery i konstruktywny komunikować swoje potrzeby/sprawy? Praktyczne ćwiczenia.

    Jak reagować, gdy nasza rozmówca komunikuje się w sposób nieszczery i/lub niekonstruktywny?

    Domniemanie dobrych intencji w komunikacji.

    Czym jest polaryzacja grupowa? Jak przejawia się na poziomie komunikacji? Jak przeciwdziałać jej negatywnym aspektom?

    .

  • Magdalena Trzepiota

    Jak rozmawiać z drugim człowiekiem?

    Konsekwencje przeniesienia komunikacji w obszar mediów społecznościowych oraz komunikatorów (pozytywne/negatywne). Różnie pomiędzy komunikacją realną a wirtualną. Jak ustawiać proporcje między komunikacją realną a wirtualną?

    Jak radzić sobie z poczuciem samotności?

    Jak nawiązywać przyjazne relacje w „realu”?

    Jak nawiązywać konstruktywne relacje z realnymi osobami, które nie wzbudzają naszej sympatii.

    Jak być uważnym rozmówcą w czasach przesytu informacjami?

    Bot jak partner rozmowy – co zyskamy, co stracimy, co zmienimy.

  • Podsumowanie

REJESTRACJA

Zarejestruj się już teraz na szkolenie EFEKTYWNA KOMUNIKACJA

śpiesz się ilość miejsc ograniczona (jedna grupa szkoleniowa maksymalnie składać się będzie z 10 osób). 

CENA SZKOLENIA EFEKTYWNA KOMUNIKACJA:

do 30 listopada

1195 zł netto

po 30 listopada

1495 zł netto

CENA OBEJMUJE

-Lunch

-Materiały szkoleniowe EFEKTYWNA KOMUNIKACJA w formie elektronicznej  i papierowej

-Zadanie rozwojowe  z konsultacją poszkoleniową

-Dostęp do platformy Practical Space

KIEDY I GDZIE?

15 STYCZNIA 2019

WARSZAWA,

WARSAW TRADE TOWER

UL. CHŁODNA 51

KONTAKT

Magdalena Muszyńska

tel. 799 896 619

e-mail: magdalena.muszynska@practicalevents.pl