Wydarzenia

BAL WINDYKACYJNY – II EDYCJA

w programie dyskusja na temat: obrotu wierzytelnościami, outsourcing usług windykacyjnych, kluczowe wskaźniki efektywność (kpi), typologia dłużników w aspekcie behawioralnym

Academy of Advanced Project Management

Dzięki przyjaznej formule escape room doświadczonych praktyki opartej na szacunku
i zaangażowaniu komunikacji. Poczujesz swój wpływ na jakość nawiązywanych relacji. Dowiesz się co może stanowić barierę w dialogu przyszłości. Krótkie energetyzujące ćwiczenia pozwolą wzmocnić umiejętności budowania otwartych i wiarygodnych relacji w sytuacji zmian pokoleniowych (X,Z, baby boomer), technologicznych (aplikacje, komunikatory, social media, drony i zaprogramowane boty)
i społecznych (epoka fake news, post prawdy). Warsztat bogaty będzie w checkpointy związane 
z trudnościami komunikacyjnymi takimi jak praca zdalna lub w sieci. Wypracujemy techniki skutecznego wykorzystania sprawdzonych narzędzi komunikacyjnych, a wszystko rozpocznie się w oparciu o innowacyjny trend oraz fenomenem ostatnich lat – ESCAPE ROOM.

efektywna komunikacja

Efektywna komunikacja

Dzięki przyjaznej formule escape room doświadczonych praktyki opartej na szacunku
i zaangażowaniu komunikacji. Poczujesz swój wpływ na jakość nawiązywanych relacji. Dowiesz się co może stanowić barierę w dialogu przyszłości. Krótkie energetyzujące ćwiczenia pozwolą wzmocnić umiejętności budowania otwartych i wiarygodnych relacji w sytuacji zmian pokoleniowych (X,Z, baby boomer), technologicznych (aplikacje, komunikatory, social media, drony i zaprogramowane boty)
i społecznych (epoka fake news, post prawdy). Warsztat bogaty będzie w checkpointy związane 
z trudnościami komunikacyjnymi takimi jak praca zdalna lub w sieci. Wypracujemy techniki skutecznego wykorzystania sprawdzonych narzędzi komunikacyjnych, a wszystko rozpocznie się w oparciu o innowacyjny trend oraz fenomenem ostatnich lat – ESCAPE ROOM.

E-learning na podstawie STORYLINE 3

Efektywny wstęp do tworzenia szkoleń e-learningowym, po którym uczestnik: pozna zagadnienia z zakresu metodyki e-szkoleń i andragogiki, będzie potrafił dobrać metodykę do zakresu szkolenia, nauczy się korzystać z podstawowych funkcji narzędzia Articulate Storyline 3, będzie potrafił stworzyć swoje pierwsze szkolenie.

WSKAŹNIKI KPI

Kluczowe wskaźniki efektywności w KPI w CALL/CONTACT CENTER

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu Kluczowe wskaźniki efektywności? Kluczowe wskaźniki efektywności czyli KPI (key performance indicators) to mierniki dzięki którym można ocenić funkcjonowanie firmy, wychwytywać obszary nieefektywności, śledzić zmiany w czasie. Dają podstawę do budowania zorientowanej na wyniki kultury firmy, czy też służą jako źródło obiektywnej informacji zwrotnej dla pracowników, menedżerów, zarządów. Kluczowe wskaźniki efektywności są narzędziem pozwalającym szybko podejmować decyzje, planować działania czy reagować na pojawiające się problemy, pozwalają ocenić skuteczność działań biznesowych. Dobrze dobrane kluczowe wskaźniki efektywności pozwalają ograniczyć dużą ilość informacji do najbardziej potrzebnych danych, które dają najlepszy obraz realizacji wyznaczonych celów. Kluczowe wskaźniki efektywności są charakterystyczne dla danej firmy, konkretnego stanowiska i będą się różnić w zależności od charakterystyki przedsiębiorstwa, branży, wielkości firmy bądź strategii działania. Dzięki udziałowi dowiesz się: co wpływa na motywację pracowników?, Jakie są obecne trendy? jak pracować ze wskaźnikami KPI?, Jakie KPI wyznaczyć dla każdego z obszarów biznesu?, Jak dobrać wskaźniki KPI?, Jaka jest złota zasada przy ustalaniu KPI? Dołącz do praktyków i zacznij stosować Kluczowe wskaźniki efektywności.

30.10.2018

Halloweenowy Bankiet Windykacyjny

czyli, upiorny bankiet. W programie między innymi: mroczna karta drinków, przerażająco smaczne przekąski, strasznie komiczny występ stand’upowy. Następny jesteś Ty - czekamy na Ciebie pamiętaj o obowiązkowym upiornym przebraniu!

zarządzanie zespołem

Zarządzanie Zespołem – 4 role lidera

Przemiana z menedżera w lidera. Zwiększenie świadomości lidera i wypracowanie swojego sposobu komunikacji. Zmiana sposobu myślenia i działania oraz przećwiczenie wykorzystania narzędzi, które pozwolą realizować 4 role lidera. Praca na przekonaniach pozwalająca pokonywać mentalne bariery.

procesy logistyczne

Logistyka – optymalizacja kosztów

Podniesienie kwalifikacji zawodowych. Umiejętność podejmowanie szybkich trafnych decyzji w kwestiach kosztowych. Dzięki Warsztatom uczestnicy będą mieli szanse wyróżnienia się w swoim obszarze zawodowym po przez działania które pomogą zredukować koszty podległego obszaru. Uczestnicy poznają możliwości szybkiego wykonania celu na optymalizację w swoich firmach.

Windykacja Należności – skuteczna windykacja

Usystematyzowanie wiedzy nt. szeroko pojętej windykacji. Możliwość spojrzenia świeżym okiem na znane problemy. Wypracowanie standardów działania dla konkretnych grup dłużników. Konfrontacja dotychczas stosowanych metod z metodami zaproponowanymi przez trenera. Wymiana poglądów z uczestnikami reprezentującymi inne firmy. Zdobyta wiedza pozwoli na skuteczniejszą windykację należności we własnym zakresie.

kodeks pracy

Kodeks Pracy – Szkolenie

z uwzględnieniem kwestii monitoringu wpływu RODO na funkcjonowanie działu kadr oraz elektronizacji dokumentacji pracowniczej

Wszystkie prawa zastrzeżone
Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij