Zarejestruj się

E-learning i Zarządzanie Wiedzą 2019

21 MARCA 2019

Warszawa

WARSAW TRADE TOWER

ul.Chłodna 51

Cena netto

995 PLN

+23% VAT / 1 os.

PROMOCJA 2+1

przy udziale dwóch osób z tej samej firmy trzecia otrzymuje bezpłatne wejście

wpisz kod rabatowy o treści: 2+1


UWAGA PROMOCJA z eTutor! 

 

Weź udział w konferencji za 850 złotych netto i przetestuj bezpłatnie platformę eTutor.

Warunkiem otrzymania promocji jest:

 

  • Rozmowa z konsultantem eTutor
  • Założenie bezpłatnego konta na platformie eTutor
  • Nauka przez tydzień na platformie, w tym zrealizowanie minimum jednej 15 minutowej lekcji i 15 minut poświęcone na grę językową
  • Wystawienie opinii słownej na temat platformy

 

Aby to zrobić wpisz w zgłoszeniu kod zniżkowy o treści: etutor

W ciągu 48 godzin zadzwoni do Ciebie konsultant, aby przydzielić Ci bezpłatny dostęp do platformy.

To już IV edycja konferencji „E-learning i zarządzanie wiedzą”. Co roku spotykamy się w gronie ponad 50 praktyków, by w miłej atmosferze wymienić się doświadczeniami. Konferencja ma cel edukacyjny, ale także rozrywkowy. Dlatego ma pokazywać możliwości edukowania zarówno naszych pracowników, jak i nas samych. Z pewnością celem wydarzenija jest  nie tylko przedstawienie opinii, poglądów, doświadczenia i prognoz poszczególnych sfer tematycznych, ale przede wszystkim ma dostarczyć ogromny zasób wiedzy i praktycznych rozwiązań, o których każdy będzie mógł merytorycznie dyskutować. W związku z tym ideą konferencji nie jest przekazanie gotowych rozwiązań, ale wskazanie nowych możliwości, odmiennych punktów widzenia, także tych kontrowersyjnych, z których każdy będzie mógł wybrać to, co dla jego organizacji, departamentu czy przedsiębiorstwa będzie najlepsze. Nie twierdzimy, że wszystkie rozwiązania i pomysły przedstawione w czasie kongresu znajdą bezpośrednie zastosowanie w firmach uczestników – mamy natomiast stuprocentową pewność i przekonanie, że z tego olbrzymiego wachlarza pomysłów i doświadczeń każdy znajdzie coś idealnego dla siebie.

  • Dlaczego warto wziąć udział ?

    Celem konferencji jest edukacja i wymiana doświadczeń. Jeśli podzielasz cele konferencji na stopie biznesowej i równie ważne dla Ciebie jest pogłębianie wiedzy w dziedzinie e-learningu to bardzo możliwe, że wyjdziesz z ogromnym uśmiechem po konferencji. Będziemy wzajemnie inspirować się wiedzą, doświadczeniami i nowinkami. Porozmawiamy i o sukcesach i codziennych wyzwaniach.  O sytuacjach typowych i nietypowych. O małych pożarach i błękitnym oceanie możliwości. Wiedza to potęga – zapraszamy. 🙂

    Uczestnicy będą mieli do wyboru dwa równoległe bloki tematyczne.

    Jeden dedykowany deweloperom, gdzie omówione zostaną praktyczne zagadnienia pracy operacyjnej związane z zwiększeniem jakości i efektywności szkoleń, przeglądem narzędzi oraz praktycznych wskazówek dotyczącego procesu tworzenia e-learningu.

    Drugi blok skierowany jest do całej branży HR. W tej części porozmawiamy o skutecznych praktykach wyboru i projektowania ścieżek rozwoju pracowników, dobrych i złych stronach wprowadzenia e-learningu, o procesie edukacji on-line na przykładzie dużych korporacji, o tym jak zacząć przygodę z e-learningiem oraz jak skutecznie angażować, inspirować pracowników do wspólnej nauki.

    Konferencja porusza tematy codzienne, łatwiejsze i trudniejsze wyzwania zawodowe. To przestrzeń do wspólnej wymiany doświadczeń i inspiracji.

     

  • Poprzednie edycje

       

  • O nas

    Od 2015 roku zorganizowaliśmy blisko 100 wydarzeń branżowych. Gościliśmy wyższą kadrę menedżerską z ponad 1 000 czołowych firm w Polsce. Na nasze wydarzenia zarejestrowaliśmy łącznie 2000 osób. Naszym celem jest wzrost kompetencji pracowniczych i wymiana doświadczeń. Nasze konferencje to przede wszystkim miejsce spotkań, których zadaniem jest inspiracja nowymi rozwiązaniami lub sprawdzonymi praktykami.

  • Profil uczestnika

    Z pewnością dla każdego kto pracuje w dziale szkoleń i stoi przed wyborem ścieżki dalszego rozwoju w zakresie szkoleń, ale także dla początkujących i zaawansowanych freelancerów. „Świat e-learningu” stale się rozrasta a szkolenia wirtualne wypierają tradycyjne formy stacjonarne. Dlatego konferencje E-learning i Zarządzanie Wiedzą adresujemy do wszystkich, którzy chcą tworzyć efektywne e-szkolenia i pragną zwiększyć swoją wiedzę na temat nowoczesnych technologii oraz praktycznych rozwiązań.

    Reasumując – korzyści dla uczestnika:

    • zweryfikuje dotychczasową wiedzę i umiejętności
    • pozna business case i rozwiązania kolegów i koleżanek z branży
    • wgłębi się w zagadnienia z zakresu metodyki e-learning i andragogiki
    • dobierze odpowiednią metodykę do zakresu co zwiększy skuteczność nauki odbiorców szkolenia
    • zainspiruje się wiedzą, pozna różne punkty widzenia
    • podczas panelów dyskusyjnych zada pytania na nurtujące go zagadnienia uzyskując odpowiedzi od kilku prelegentów
    • pozna spoosby na zwiększenie efektywności szkoleń i zaangażowania uczestników
    • dowie się w jaki sposób e-learning może i przysługuje się społecznie
    • otrzyma szereg prezentacji i materiałów, które pozwolą wrócić do treści merytorycznych konferencji w dowolnym czasie

 E-learning dla Developerów

  • Skupimy się na pracy operacyjnej developerów
  • Przegląd praktycznych i faktycznie stosowanych narzędzie w projektowaniu szkoleń
  • Sposoby na zwiększenie efektywności szkoleń
  • Prawdy i mity o wykorzystalności konkretnych metod w korporacjach
  • Codzienne wyzwania vs konkretne rozwiązania
  • Możliwość spojrzenia świeżym okiem na znane problemy
  • Konfrontacja dotychczas stosowanych metod z metodami zaproponowanymi przez prelegentów
  • Wymiana poglądów z uczestnikami reprezentującymi inne firmy
  • Program

  • Prelegenci

     

    PAWEŁ PIŁKA

    PAWEŁ PIŁKA 

    Z branżą e-learning’u związany jestem od ponad 8 lat.Obecnie wspieram największą kancelarię prawniczą na świecie we wdrażaniu efektywnych rozwiązań technologii szkoleniowych. Na co dzień zajmuje się kreowaniem, urzeczywistnianiem wizji i celów szkoleniowych z użyciem dostępnych technologii. Nie ograniczam się do powszechnej semantyki e-learning’u, bo to tylko jedna z wielu dróg, które stoją przed każdym, kto na poważnie chce rozwijać się w tej branży. W ciągu lat nauczyłem się, że ciągła chęć doskonalenia, szczere zainteresowanie tematyką i ludźmi z nią związanych a przede wszystkim szeroko rozumiany „fun” jest kluczem do sukcesu i satysfakcji w tej pracy. W niewielu wolnych chwilach uwielbiam nagrywać video i vlogi (tą pasję często wykorzystuję w swojej pracy), podróże małe i te duże a przede wszystkim gry video – zwłaszcza te związane ze światem e-sportu (co owocuje dodatkowym +10 do respektu u moich dzieci).

     

    PIOTR SZYMAŃSKI

    PIOTR SZYMAŃSKI

    Kreacja filmowa oraz graficzna jest moją pasją jeszcze z czasów ogólniaka. Po studiach przerodziła się w pasję do szkoleń elektronicznych. W obszarze eLearningu rozwijam się już od ponad ośmiu lat. W tym czasie miałem możliwość pracy dla liderów rynku polskiego i zagranicznego w swoich obszarach.  W ramach mojego doświadczenia miałem możliwość pracy w każdym obszarze od produkcji e-szkoleń, administracji, aż po wdrażanie projektów e-szoleniowych na skalę ogólnoeuropejską. Obecnie mam przed sobą wyzwanie koordynowania  produkcji i dystrybucji szkoleń elektronicznych jako eLearning Project Manager w firmie Rockwell Automation dla Inżynierów sprzedaży całego regionu EMEA. Rockwell Automation jest globalnym dostawcą rozwiązań dla przemysłu w zakresie techniki napędowej, sterowania i oprogramowania.

     

     

    Przemysław Hubisz

    PRZEMYSŁAW HUBISZ

    Nazywam się Przemysław Hubisz i od blisko 8 lat jestem związany zawodowo z obszarem e-learningu. W tym czasie miałem ogromną przyjemność tworzyć szkolenia, ale również zlecać ich powstawanie. Zarządzać platformami szkoleniowymi oraz tworzyć procesy szkoleniowe. Pracować samodzielnie, jako podwykonawca, ale i zdobywać własnych klientów. A także zarządzać projektami, które miały na celu budowanie narzędzi stymulujących rozwój organizacji uczącej się.

    Jednakże nie spędzam całego swojego czasu przed komputerem. Ogromną przyjemność sprawia mi prowadzenie szkoleń w obszarze innowacji i kreatywności. Dodatkowo chętnie tworzę gry i ćwiczenia szkoleniowe oraz dla ośrodków oceny i rozwoju. Jednakże na ogół wracam przed monitor i nieustająco uczę się programować by czasem w przypływie frustracji odgrażać się, iż rzucę to wszystko i zostanę juniorem.

    W e-learningu nieustająco podziwiam Cathy Moore i jej Action Mapping oraz podejście do motywacji w ramach modelu ARCS. Obecnie interesuję się możliwościami, jakie daje xAPI, aby jeszcze mocniej angażować korzystających ze szkoleń, ale również by tworzyć lepsze rozwiązania.

     

    SŁAWOMIR SALMANOWICZ

    SŁAWOMIR SALMANOWICZ

    Szkolenia prowadzi od 2002 roku. Jest ekspertem w dziedzinie produkcji filmowej i Cgi. Jego specjalizacją są szkolenia dotyczące obsługi oprogramowania w dziedzinie postprodukcji filmowej, koloryzacji, efektów specjalnych i środowisk 3D. Prowadzi też szkolenia z zakresu produkcji materiałów filmowych na potrzeby firm z wykorzystaniem platform internetowych (Facebook, YouTube, Google, itp.). Jest ekspertem w środowiskach: DaVinci Resolve, Adobe Premiere, Adobe After Effects, Fusion, Autodesk 3ds max, Vray, Malverous Designer, ZBrush.

    Od 2010 do 2017 roku współpracował z CENSA (Centrum Edukacji Nauczycieli Szkół Artystycznych) i edukował kadry nauczycielskie w dziedzinie obsługi i nauczania oprogramowania do produkcji materiałów filmowych. Przeszkolił razem około 420 nauczycieli ze środowisk szkół artystycznych w tym z Akademii Sztuk Pięknych, Liceum Plastycznych i Prywatnych Szkół Artystycznych. Przeszkolił ponad 100 firm w dziedzinie produkcji i publikowania materiałów filmowych na potrzeby firm na platformach internetowych.
    Organizuje szkolenia dla branży reklam filmowych w dziedzinie koloryzacji obrazu.

     

    Szczepan Urlik

    SZCZEPAN URLIK

    Jestem związany od prawie dekady z szeroko rozumianym learningiem. Śmieję się, że powinienem opatentować stwierdzenie “W e-learningu wszystko się zmieści”.  Z entuzjazmem podchodzę do wszelkich nowych trendów i jeżeli to jest możliwe wdrażam je w swojej pracy. Nie przywiązuję się już odkrytych rozwiązań edukacyjnych, bardziej cieszy mnie podważanie statusu quo w e-learningu

     

     

    krzysztof naparty

    KRZYSZTOF NAPARTY

    Od kilku lat wspieram ludzi w rozwoju jako Instructional Designer, Menedżer zespołów e-learningowych, wcześniej jako trener. W swojej pracy staram się zamazywać granicę między “szkoleniami, a szkoleniami e-learning”. Dla mnie liczy się rozwój, a narzędzia, które mają go wspierać są wtórne … i ulotne jak  dzisiejszy dzień, choć oczywiście dzień bez przeglądu i wdrożenia nowych technologii jest dniem straconym 🙂

     

     

    ARYSTIAN INGLOT

    Od niespełna 8 lat pracuję jako e-learning developer. Do tworzenia szkoleń wykorzystuje narzędzia Adobe Captivate i Articulate Storyline, które znam właściwie jak własna kieszeń. Staram się być na bieżąco z branżowymi nowinkami technicznymi i wdrażać je w swoich kursach.

     

     

     

    Rycharski

    BARTŁOMIEJ RYCHARSKI

    Producent kursów online i webinarów z 10-letnim doświadczeniem. Obecnie, szef studia CourseMakers, wcześniej współzałożyciel studia filmowego Filmpoint. Autor najpopularniejszego i najlepiej ocenianego kursu z dziedziny LIVE Streamingu na platformie Udemy, gromadzącego niemal 1000 uczestników z 77 krajów. Pasjonat metodologii Mastery-based Learning w edukacji zawodowej.

     

 E-learning dla HRów

  • Skoncentrujemy się na pracy koncepcyjnej – wskazując konkretne rozwiązania
  • Dowiesz się jak kształcić pracowników? Jakie ścieżki rozwoju wybierać?
  • Zweryfikujemy pod kątem praktycznym co jest dobre dla kogo. E-learning czy Blended Learning?
  • Poznasz koszty inwestycji w rozwiązania wewnętrzne i zewnętrzne, dzięki czemu łatwiej będzie zaplanować przyszłą edukację pracowników
  • Perspektywa spojrzenia świeżym okiem na znane problemy
  • Porównianie dotychczas stosowanych metod z metodami zaproponowanymi przez prelegentów
  • Networking – wymiana poglądów z uczestnikami reprezentującymi inne firmy
  • Program

     

  • Prelegenci

     

    paweł nogal

    PAWEŁ NOGAL

    Niemalże od początku kariery zawodowej jestem związany z różnymi obszarami dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi. W 2010 roku zakotwiczyłem w szkoleniach. Aktualnie w Banku BGŻ BNP Paribas kieruję jednostką produkującą szkolenia elearning dla Grupy BNP Paribas. We współpracy z kolegami z Paryża obsługujemy klientów wewnętrznych z 3 kontynentów: Afryki, Ameryki Północnej i Eurazji. Wierzę, że niemożliwe nie istnieje, a wszystko jest wypadkową budżetu, zakresu i ram czasowych

     

    MICHAŁ LACH

    MICHAŁ LACH

    Jestem współzałożycielem platformy eTutor, gdzie odpowiadam za rozwój oferty Flipped Blended Learning.

    Dostałem tytuł Przedsiębiorcy Roku 2009, i byłem dwukrotnie nominowany na Człowieka Roku Polskiego Internetu. Współzakładałem kilka startupów internetowych, między innymi Audioteka.pl i słownik diki.pl. Z uwagi na swoje doświadczenia, czuję się ekspertem od nauczania języków obcych online. Wcześniej założyłem K2 Internet SA oraz byłem pracownikiem naukowym Uniwersytetu Warszawskiego.

     

    JAROSŁAW DZIURMAN

    JAROSŁAW DZIURMAN

    Związany z rozwojem pracowników i e-Learningiem od 2003 roku. Zaczynał jako projektant szkoleń multimedialnych i prelegent dla przyszłych autorów kursów. W kolejnych latach współpracował z wieloma instytucjami i korporacjami nad projektem skutecznych systemów do zarządzania procesami szkoleniowymi, komunikacją i rozwojem pracowników. Obecnie pracuje w 4system Polska jako wsparcie rozwoju systemów i opiekun klientów VIP.

     

    KRZYSZTOF CHOJECKI

    KRZYSZTOF CHOJECKI

    Moją największą pasją jest matematyka. Porzuciłem karierę analityka bankowego na rzecz pomocy innym w nauce matematyki. Wykorzystuję do tego e-learning. Nagrałem ponad 600 filmów objaśniających tajniki królowej nauk. Współtworzę projekty edukacyjne takie jak: „pistacja matematyka”, „mapa karier” oraz „Lekcje z Legią”.
    Trenuję nauczycieli z wykorzystywania nowoczesnych technologii w edukacji. Mam ogromną przyjemność należeć do grona najbardziej innowacyjnych nauczycieli na świecie w roku akademickim 2018/2019 według Microsoft. Moje motto zawodowe to: „education is sharing”.

     

    Grzegorz Klimek

    GRZEGORZ KLIMEK

    Naukowiec, praktyk, pasjonat wykorzystania ogólnie pojętej technologii w procesach nauczania. Informatyk z wykształcenia – fan wolności oraz otwartości z przekonania. E-learningiem akademickim oraz biznesowym zajmuje się z mniejszymi lub większymi sukcesami od kilkunastu lat.

     

     

    piotr maczuga

    PIOTR MACZUGA

    Od ponad dekady zajmuje się zagadnieniami wykorzystania nowych technologii w edukacji dorosłych. Współautor podręczników w zakresie webinariów, webcastów, knowledge pills i innych metodyk, autor szkoleń z zakresu wykorzystania multimediów w uczeniu i biznesie oraz publikacji poświęconej tej tematyce. Na co dzień kieruje Digital Knowledge Lab – studiem produkcji multimedialnych treści edukacyjnych w Polsce działającym w ramach ekosystemu Digital Knowledge Village. Wykłada w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

     

    Sławomir Łais

    SŁAWOMIR ŁAIS

    Uczenie i technologia – tym zajmuję się od lat. W firmie OSI CompuTrain projektuję i wdrażam nietuzinkowe aplikacje do uczenia. Jestem jednym z twórców podejścia do projektowania procesów rozwojowych Learning Battle Cards, współautorem książki o efektywnym projektowaniu szkoleń. Doradzam, uczę, projektuję, popularyzuję i nawet mam bloga praktykatrenera.pl, choć nie starcza czasu na wszystko. Jestem obserwatorem i entuzjastą zmian cywilizacyjnych.

     

     

    Milena Bałon

    MILENA BAŁON 

    Digital Learning Coordinator. Pasjonatka nowych technologii oraz wdrażania ich w procesy edukacyjne. W Jeronimo Martins Polska zajmuje się rozwijaniem e-learningu, promowaniem nauczania digital oraz tworzeniem środowiska sprzyjającego uczeniu się. Jej celem jest dostarczanie rozwiązań szkoleniowych, które nie tylko dostarczają wiedzy, ale także wpływają na zachowania.

    W wolnych chwilach stara się ciągle uczyć czegoś nowego (oczywiście online!).

     

     

    KATARZYNA KOZYRA

    Senior Training Manager, Jeronimo Martins Polska
    HR Manager z 10 letnim doświadczeniem w pracy z biznesem. Motywują ją nowe i trudne projekty, w których trzeba eksperymentować. Ważne jest dla niej tworzenie prostych i użytecznych rozwiązań, dających ludziom wartość. E-learning idealnie się do tego nadaje 🙂 W wolnym czasie pasjonatka wspinania, najlepiej w Tatrach! Oczywiście nie online (ale to jedyny wyjątek).

     

     

    wiola bielecka

    WIOLETA BIELECKA

    Instructional Designer, doradca ds. rozwoju, pasjonatka nowych technologii. Od początku swojej kariery związana z obszarem HR.

    Od 5 lat zasila szeregi PZU, gdzie miała okazję od początku współtworzyć funkcję e-learning. Na co dzień dba o to, by onlinowe formy edukacji oraz nowe technologie wspierały biznes i były ważnym elementem programów rozwojowych.

     

     

    TOMASZ WĘGRZYNEK

    Manager, Coach i Trener. Zajmuje się szkoleniami od ponad 10 lat z czego ponad 5 lat dla międzynarodowych korporacji. Tworzył i wdrażał programy rozwojowe dla organizacji liczących ponad 2000 pracowników, między innymi w Indiach i Nikarguii.

     

     

     

    ŁUKASZ SENNIK

    Metodyk ds. nauczania metodą eTutor Flipped Blended Learning w firmie LangMedia, doświadczony lektor języka angielskiego biznesowego oraz specjalistycznego.
    Ukończył Nauczycielskie Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych Uniwersytetu Warszawskiego oraz studia magisterskie w Instytucie Lingwistyki Stosowanej UW.
    Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w czołowych firmach szkoleń językowych, organizując duże projekty szkoleniowe.

     

21 MARCA 2019

Warszawa

ADGAR OCHOTA, AL. JEROZOLIMSKIE 181 B, KOMPLEKS ADGAR PARK WEST

Cena netto

995 PLN+23% VAT / 1 os.

PROMOCJA 2+1

przy udziale dwóch osób z tej samej firmy trzecia otrzymuje bezpłatne wejście

wpisz kod rabatowy o treści: 2+1


UWAGA PROMOCJA z eTutor! 

 

Weź udział w konferencji za 850 złotych netto i przetestuj bezpłatnie platformę eTutor.

Warunkiem otrzymania promocji jest:

 

  • Rozmowa z konsultantem eTutor
  • Założenie bezpłatnego konta na platformie eTutor
  • Nauka przez tydzień na platformie, w tym zrealizowanie minimum jednej 15 minutowej lekcji i 15 minut poświęcone na grę językową
  • Wystawienie opinii słownej na temat platformy

 

Aby to zrobić wpisz w zgłoszeniu kod zniżkowy o treści: etutor

W ciągu 48 godzin zadzwoni do Ciebie konsultant, aby przydzielić Ci bezpłatny dostęp do platformy.

Zarejestruj się,
zanim zrobią to inni !

PARTNERZY KONFERENCJI

PARTNERZY MEDIALNI

poradnik pracownikaporadnik przedsiebiorcyKREATORZYceo.com.pl alterwebcena biznesuhr polskaszkoła hr bp

REJESTRACJA

Rejestracja na wydarzenie zakończona...

Masz pytanie? Skontaktuj się ze mną !

BOK

tel. 737 463 480

e-mail: bok@practicalevents.pl

 
Rejestracja na wydarzenie zakończona...
close-link
Rejestracja na wydarzenie zakończona...
close-link